מקל חזר ארצה, חתם במכבי
ספסל ,27/03/2008

הגארד החליט לסיים את דרכו באוניברסיטת וויצ'יטה סטייט אחרי שנתיים בלבד, וחתם עד סוף העונה במכבי ת"א ולשלוש עונות נוספות. מקל נהנה מעונת סופמור טובה, למרות ירידה חדה בסיומה וסדרת חינוך קצרה.

גל מקל, שרק לפני שלושה שבועות סיים עונת סופמור מוצלחת למדי באוניברסיטת וויצ'יטה סטייט, חתם עד סוף העונה במכבי ת"א. הוא חוזר לשתף פעולה עם עמרי כספי, איתו שיחק במחלקת הנוער של המועדון ובנבחרות הגילאים השונות.

מקל, שבעונתו הראשונה שיחק רק 13.0 דקות בממוצע, הפך לרכז הפותח של המכללה, שבעונתה הראשונה ללא מארק תורג'ון המאמן (עבר לטקסס A&M) הייתה מהחלשות במחוז. הרכז הישראלי רשם 9.3 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בקצת פחות מ-31 דקות למשחק.

בארבעת משחקי הסיום של העונה, "זכה" מקל לסידרת חינוך וירד מאוד בדקות המשחק שלו. נגד דרייק, הקבוצה הטובה במחוז, הוא יצא בחמש עבירות תוך 10 דקות בלבד. "הוא צריך לשפר הרבה מאוד דברים", אמר מאמנו גרג מרשאל, שטען שהספסול נובע מכמות האיבודים הגבוהה שלו (2.7), האחוזים הנמוכים מהשדה (35.4%) וההגנה.

עם זאת, ספק אם מישהו חשב שאחרי עונה אישית מוצלחת, מקל יבחר לעזוב. יש לציין כי למרות שעונת הכדורסל הסתיימה, הגארד עוזב באמצע שנת הלימודים, ולא יוכל לחזור לשחק יותר במדי השוקרז, כיוון שחתם על חוזה מקצועני.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();