עוזב בית בלב כבד. אבי נניקשוילי.



קרית אתא מוותרת שוב
שגיא ניר ,02/12/2004

אחרי שויתרה הקיץ על ההשתתפות בליגת העל בשל בעיות כספיות, שיחררה הערב אליצור קרית אתא על אחד מכוכביה, אבי נניקשוילי, שעבר לעפולה/גלבוע. צפויים שחרורים נוספים.

אליצור קרית תא פתחה את העונה במאזן של 7 - 0. הקבוצה נראית נהדר, משחקת מצוין ונראית כבלתי ניתנת לעצירה בדרך, שוב, לליגת העל.
אבל - הערב נודע כי בשל הבעיות הכספיות של הקבוצה, שוחרר אבי נניקשוילי, מכוכבי הקבוצה ואחד הסמלים שלה, להפועל עפולה/גלבוע.
המהלך מחליש את מובילת הלאומית, כשברקע רינונים על שחרור של שחקן נוסף, בכיר מאוד גם הוא, והכל מסיבות כלכליות. יש האומרים כי התסכול הגדול מאי ההצלחה שבגיוס הכסף הדרוש להופעה בליגת העל, גרם לאנשי הקבוצה לוותר גם השנה על העליה, שנראתה בשבועות האחרונים מוחשית מאוד.
למרות ההבנה של האחריות וחוסר הרצון להכנס להרפתקאות כלכליות, שוררת אכזבה רבה לנוכח המשחק הנהדר שהפגינה הקבוצה מפתיחת העונה, וההצלחות שזימן העתיד, שקיומן כרגע מוטל בספק.

אבי נניקשוילי, שקלע רק אתמול 18 נקודות בניצחון קבוצתו הקודמת על החדשה, אישר את המעבר ל"ספסל", ואמר: "אני אוהב מאוד את קרית אתא, והסיטואציה שנוצרה עצובה מאוד מבחינתי. עפולה רוצה לעלות לליגת העל, הם פנו אלי וקיבלתי את ברכת הדרך למעבר מיו"ר קרית אתא נפתלי בנטוב. הציפיות שלי גבוהות - אני רוצה לעלות לליגת העל עם עפולה, ויודע שגם בקבוצה מצפים זאת ממני. אני נרגש ומחכה בקוצר רוח למשחק הראשון, תחת המאמן ראובן מלול שיש לי הערכה רבה כלפיו, ולשחק עם שחקנים מצוינים כמו יוני שחר, אמיר שרון ובמיוחד יניב כהן".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();