ליגת על - מצטייני המחזור ה-16
ספסל ,12/03/2008

גם השבוע תואר השחקן המצטיין מגיע מהמשחק של מכבי ת"א, בו היו שלושה מועמדים ראויים. עוד בחמישייה הגאנר הגדול של הליגה ושלישיית פורוורדים שבלטו בניצחון קבוצתם.

החולון "פייסרס"

שחקן המחזור
עד חצי דקה לסיום המשחק ביד אליהו, חיכינו לראות מי תנצח כדאי להחליט בין פי.ג'יי טאקר ועמרי כספי. אלא שאז הגיעה החטיפה הגדולה של דריק שארפ, הרביעית שלו במשחק, והזכירה לנו למי שייך הניצחון. 14 נקודות, כולל שלוש שלשות גדולות ושתי הנקודות האחרונות במשחק, היו למתאזרח הווינר, שבלעדיו לא בטוח שהמשחק היה מגיע למצב של שניות אחרונות.

חמישיית המחזור
באחד הימים החלשים העונה של יובל נעימי, הציגה אשקלון לראווה את אחד הגאנרים הגדולים בליגה, סטיב בארט ג'וניור. הבנשל עלה באמצע הרבע הראשון בפיגור, ולא ירד יותר מהפארקט. 26 נקודות, 5 אסיסטים, 4 ריבאונדים ו-10 מ-11 מהקו היו לו, אבל גם 6 איבודים שאחד מהם כמעט עלה לאשקלון במשחק.

גיא פניני הוא הברומטר של ירושלים העונה, ובכפר בלום היה לו חלק גדול בעצירת כדור השלג. הפורוורד הפרובוקטיבי היה היחיד מבין האדומים שהציג יכולת קבועה לאורך כל המשחק, ועם 25 נקודות, 5 ריבאונדים ואחוזים גבוהים מהשתיים ומהקו, הוא מרוויח את מקומו כאן ביושר.

עד לפני שבוע וחצי, שיא הקריירה של ג'ייסון וויליאמס בליגה עמד על 22 נקודות. מאז הוא הפגיז 31 על הראש של מכבי, ונגד ראשל"צ המשיך במומנטום עם 27 נקודות ושישה ריבאונדים. הפורוורד של אפי ממשיך ללכת לקו בסיטונות, הפעם 13 מ-17, ויחד עם גריזארד אחראי לניצחון בגן-נחום.

גם אשאנטה ג'ונסון נכנס לכאן שבוע שני ברציפות, ולא מן הנמנע שבלעדיו נהריה הייתה כבר מזמן מחוץ למאבק הפיינל פור. 18 נקודות ו-6 ריבאונדים היו לו מול גלבוע/עפולה, ואולי הגיע הזמן לפנות לו קצת יותר דקות כל ערב.

מאכזב המחזור
האמת שגם השבוע מגיע לעמית בן-דוד לקבל את התואר הזה, אבל לשם גיוון, נבחר בחברו מנהריה בעבר, אריק קמפבל. הפורוורד החולוני סבל אמנם מבעיות החוק הרוסי ושיחק רק 21 דקות, אבל עם 2 נקודות בלבד, הוא היה אולי ההבדל בין הניצחון באולם הפחים להפסד בנוקיה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();