ליגת על - מצטייני המחזור ה-15
ספסל ,04/03/2008

ג'ייסון וויליאמס החליט שאמצע הדרך בין ליל כל הקדושים ופורים מספיק טוב בשבילו כדי להתחפש ללי ניילון, והוא שחקן המחזור. איתו בחמישייה שני גאנרים זרים, קפיץ נהרייני וישראלי בודד בתצוגת קליעה נהדרת.

מצטיין המחזור
כששחקן משפר את שיא הקריירה שלו בתשע נקודות ועל הדרך מנצח בחוץ את מכבי ת"א, המקום פה פחות או יותר מובטח לו. ג'ייסון וויליאמס רשם 31 נקודות ב-34 דקות, עם 13-19 מהשדה, והרג את מכבי ברבע האחרון עם 11 נק'. היו לו אמנם 6 איבודים, אבל כולם בשלושת הרבעים הראשונים.

חמישיית המחזור
במשך שני רבעים וחצי, היה ארון ניקסון בדרך לתואר כוכב המחזור עם 34 נק' ושמונה שלשות. אלא שאז הגיע וויליאמס בנוקיה, ובר"ג עברו העניינים לידיים של בריאן טולברט, שכהרגלו שמר כוחות לרבע האחרון, בו הוביל את ר"ג לעוד ניצחון בית, עם 22 נקודות, 7 ריבאונדים, 3 חטיפות ואיבוד בודד שחטפו מהגארד הגלילי את המקום בחמישייה.

סדריק בנקס כבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, לפני המפגש הקודם מול גלבוע/עפולה, בו רשם שיא עונה של 24 נקודות. בשבוע שעבר הוא שיפר בנקודה מול ירושלים, אבל השבוע, סוף-סוף גם הצליח לנצח, עם 29 נקודות בכמות דומה של דקות ואחוזים מדהימים מכל הטווחים: 4-5 לשתיים, 5-7 לשלוש ו-6-6 מהקו.

עמית תמיר כבר ידע משחקים גדולים יותר, אבל לא הרבה ערבי קליעה מוצלחים כ"כ. חמש שלשות היו לו ברבע השני בו ברחה חולון לאשקלון, ועוד שתיים בסיום שסגרו סופית את הסיפור. עם 23 נקודות ושבע שלשות מתשעה ניסיונות, הוא האריך את שרשרת הניצחונות של הסגולים-צהובים לארבע, שבוע לפני יד אליהו.

עד שאשאנטה ג'ונסון נכנס ברבע האחרון, עמדה נהריה על שני סלי שדה ב-7 דקות. הזר הנהדר, שהיה בערב קליעה נפלא (8-9 מהשדה), עשה סדר ויחד עם פלדג'ר שמר על הניצחון מול ירושלים. בסוף הערב היו לו 22 נקודות ו-6 ריבאונדים, כולל החשוב במשחק לאחריו סגר את הסיפור מהקו.

מאכזב המחזור
עמית בן-דוד קיבל את הקרדיט הקיץ והפך לשחקן הישראלי המוביל של גלבוע/עפולה אחרי שנים כמחליף בנהריה. ביום א', במשחק העונה של קבוצתו מול ראשל"צ, הוא הגיע ל-4 איבודים כבר במחצית בה ברחו הכתומים ל-15 הפרש, ועם כושר כזה שלו, לא פלא שהאדומים מהעמק פייבוריטים כרגע לרדת.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();