קארי, שוטט בבשיקטאש



עוד התפרקות בחוץ
ספסל ,26/02/2008

הפועל ירושלים סיימה עונה אירופית במאזן ביתי מושלם אמנם, אך ללא אף ניצחון חוץ, והתפרקות מוחלטת שלה בטורקיה מול בשיקטאש, מחקה גם את הניצחון ב-15 הפרש בשבוע שעבר, 73:53.

הפסידו כבר בשבוע שעבר - אורי סביר

הפועל ירושלים סיימה הערב קמפיין אירופי מאכזב, עם הדחה בשלב ההצלבה הראשון של גביע יול"ב. האדומים לא הצליחו לשמור על יתרון 15 שהשיגו במלחה, והודחו ע"י בשיקטאש אחרי הפסד 73:53.

ירושלים לא נראתה טוב מהפתיחה, אבל הצליחה להישאר עם הראש מעל המים ובפיגור חד-ספרתי עד אמצע הרבע האחרון. ג'יימי ארנולד, במשחקו החלש העונה, יצא בחמש עבירות בפיגור 59:51, ומכאן העסק התפרק. ירושלים קלעה רק 2 נקודות עונשין עד הסיום, ראתה את דלמאו רץ ל-0:14 ומראה לה את הדלת החוצה.

מאז התבוסות בקאזאן וזאדאר עבר זמן רב, אבל מסתבר שלא הרבה השתנה. בלי ארנולד, שכזכור לא שיחק אז בגלל פציעה, לירושלים פשוט אין התקפה. הערב, במשחק החוץ הראשון שלה מאז התבוסה בקרואטיה, היא שוב נשברה תחת הלחץ, ואם מסתכלים על התוצאה בלי ארנולד בשש הדקות האחרונות, ומחשבים ל-40 דקות, אז מקבלים הפרש כמו בקאזאן.

הטורקים פתחו עם הרבה התלהבות, אבל הרבו לאבד, ולמרות חולשה של ארנולד, הוביל חג'ג' את ירושלים ליתרון. דלמאו בשלשה חשובה קבע יתרון 4 למארחים, אבל פליקס עלה טוב מהספסל ובארבע נקודות רצופות חתם עשר דקות בשיוויון 16:16.

שלשה של ששון נתנה לירושלים יתרון אחרון, 20:21, אבל באוורס וקארי החלשים לא נתנו תפוקה, והאדומים התחילו לרדוף. עבירה שלישית מוקדמת לארנולד איפשרה לפקר וניצ'ביץ' לחגוג (19 נק' ו-8 ריב' משותפים בהפסקה), בעוד חג'ג' לבד (10 נק' במחצית) מחזיק את ירושלים. קצת עזרה מאורלנד ובמחצית פיגור סביר, 37:33.

ירושלים המשיכה להיתקל בבעיות גדולות בהתקפה העומדת, ובשיקטאש הייתה על סף יתרון דו-ספרתי, לפני שפניני וששון החזירו למינוס 4 בלבד. עתמאן עבר לאיזורית שעוד יותר הקשתה על האורחים, ושלשה גדולה של דלמאו הקפיצה את הקהל, וקבעה יתרון 45:54 לקראת הרבע האחרון.

ששון קבר שלשה וירושלים רצה לחגוג, אבל דלמאו מיד הגיב באחת משלו והפער עלה לראשונה לדו-ספרתי. הטורקים שלטו לחלוטין במשחק, ורק חוסר מזל מנע מהם להשיג את ההפרש מוקדם יותר. ריצת 0:14, שחשפה את ההתקפה הירושלמית במערומיה, חיסלה את ירושלים, כאשר אפודאקה משיג את ה-15 שתי דקות לסיום ומלבד שתי קליעות עונשין כשהעסק כבר היה אבוד, הלוח של האורחים נשאר על 51. 20 הפרש בסיום - ירושלים חוזרת להתרכז בליגה.

בשיקטאש: אפודאקה 15, ניצ'ביץ' (10 ריב') ופקר (4 חט') 13 כ"א, דלמאו 12, גולר 7, יגמור 5, שאמפרט 4, אוזר ודרובניאק 2 כ"א.

ירושלים: ששון 13 (3-7 לשלוש), חג'ג' 12 (4 חט', 4 אס'), פליקס וארנולד (2-7 מהשדה) 8 כ"א, מרקוביץ' 4, פניני (6 ריב') ואורלנד 3 כ"א, באוורס 2 (1-7 מהשדה, 5 אס'), קארי לא קלע.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();