ליגת על - מצטייני המחזור ה-14
ספסל ,26/02/2008

מלבד מאכזב המחזור, כל הבחירות היו קשות הפעם, ותואר שחקן המחזור הולך באופן מפתיע לשחקן של מכבי אחרי ניצחון בית בליגה. שני ישראלים צעירים נוספים בחמישייה, יחד עם המתאזרח הקבוע וזר אחד.

שחקן המחזור
לא נהוג לבחור שחקן מצטיין אחרי ניצחון ביתי של מכבי ת"א, ובטח לא אחד שאיבד שישה כדורים, אבל בלי עמרי כספי, בכלל לא בטוח שהצהובים מנצחים את גלבוע/עפולה. ברבע השני, כשכל הקבוצה רדומה, הוא שמר על מכבי בפיגור סביר, וכשגם הלפרין ושארפ התעוררו, לעפולה נגמר הכח. כספי סיים עם שיא קריירה של 20 נקודות (7-9 מהשדה, 5-7 מהקו) ונכנס לרשימת מאה הגדולים של מכבי.

חמישיית המחזור
אחרי ארבעה הפסדים רצופים, אשקלון חזרה לנצח, וההתלבטות היחידה שלנו היא בין יובל נעימי לבין סטיב בארט ג'וניור, שהיו שניהם מצויינים. העדפנו ללכת עם הישראלי, שמלבד 26 הנקודות, הוסיף גם 6 אסיסטים ותפר 6 שלשות מתשעה ניסיונות.

מאליק דיקסון לא שיחק מספיק עוד לפני חזרתו מפציעה של גוני יזרעאלי, אז בטח שאחריה. בחצי גמר הגביע הוא קיבל פחות משתי דקות, אבל נגד בני השרון, הוא קיבל את המפתחות ועם 16 נק', 4 אס', 3 חט' ורק איבוד אחד, הוביל את חולון לניצחון נוסף בצמרת, כשהוא מוכיח שיש חיים אחרי טרה סימונס החלש (8 נק', 5 עב').

אי אפשר להפסיק להתפעל מג'יימי ארנולד, גם כאשר הוא חלש יחסית. הפורוורד המתאזרח רשם 17 נקודות עם שמונה זריקות בלבד מהשדה, השווה את שיא הקריירה עם 17 ריבאונדים והוסיף 3 אסיסטים בניצחון החוץ השני של ירושלים העונה.

מייקל קיובלר המשיך אמנם להפציץ גם בנהריה, אבל אנחנו בוחרים ללכת עם ניר כהן. 15 נקודות באחוזים פנטסטיים היו לאיש הגדול של בלינקו, שהרגיע את ר"ג אחרי פתיחה נוראית עם רבע ראשון מצוין, והתעורר שוב ברגעי ההכרעה עם מהלכים חשובים.

המאכזב
רוד גריזארד חיפה אמנם על היעדרותו של קוקי בלצ'ר, אבל אנדי איבי הוכיח שוב כמה קל להוציא אותו משיווי משקל. הפורוורד הזר היה עצבני מהפתיחה, לא הגיע לקו והסתפק ב-2 נקודות (1-6 מהשדה), אף אסיסט וחמש עבירות, שעלו לקבוצתו בהפסד צמוד באולם הפחים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();