מצטייני המחזור 13 בליגת העל
ספסל ,19/02/2008

אחרי 13 מחזורים בליגת העל, טרנס מוריס נבחר לראשונה לחמישיה וזוכה בתואר שחקן המחזור. טפירו לעומתו רושם הופעה חמישית בחמישיה ואיתו הילד של השכנים, הילד הרע של הכדורסל הישראלי והמשאית מחולון.

שחקן המחזור
טרנס מוריס חזר למלחה בסטייל, לא התרגש מהעקיצות ששלחו לו אוהדים ומהתמונה הממסוגרת שלו במדים אדומים שהעניקה לו ירושלים לפני המשחק ורשם דאבל דאבל נהדר של 18 נק' ו-17 ריב'. ביורוליג העניקו לו את תואר שחקן חודש ינואר ופה בארץ הוא נבחר בפעם הראשונה בלבד לחמישיית המחזור. יש לנו הרגשה שעד לסיום העונה נבחר בו עוד מספר פעמים.

חמישיית המחזור
טריפל דאבל חמישי בקריירה למאיר טפירו, היה צריך להעניק לו את תואר שחקן המחזור אבל היריבה החלשה היתה בעוכריו. טפירו בלתי נגמר, מוכיח שבוע אחר שבוע שהוא הישראלי הטוב בליגה. הופעה חמישית שלו העונה בחמישיית המחזור

גליל עליון עלתה מעל הקו האדום עם נצחון חשוב מאוד על נהריה. מי שעמד מאחורי הנצחון הוא גילי מוסינזון שקלע 16 נק' עם 7-12 משתיים והוסיף 7 ריב', מהם ארבעה בהתקפה. מוסינזון בעונה נהדרת רושם הופעה רביעית העונה בחמישיית המחזור.

מייקל קיובלר נראה אולי כמו הילד של השכנים, אבל הידית שלו כבר חרכה כמה רשתות בליגה, ביום א' הוא קלע שיא עונה של 29 נק' עם 4-4 משלוש. עכשיו הוא צריך לשמור על יציבות כדי שר"ג תמשיך לרוץ חזק בצמרת.

עם 8 איבודים, למרות 26 הנק' שלו סימונס לא נכנס לחמישיה של המחזור, במקומו לקחנו מהפועל חולון את פי ג'י טאקר שקלע רק 10, אבל לקח 9 ריב', מסר 4 אס', חטף 3 כדורים, שמר בהגנה והנהיג את קבוצתו לעוד נצחון ליגה.

מאכזב המחזור
דווא מול גוני יזרעאלי, קודמו בתפקיד, נתקע עמית בן-דוד על 0 נק' ב 30 דקות. בן-דוד זרק רק פעמיים מהשדה ולראשונה העונה סיים משחק ללא נקודות. גלבוע/עפולה כבר במקום השמיני עם אותו מאזן כמו אשקלון וראשון שאחריה ואם בן-דוד לא יתעורר, צפוי לה המשך עונה קשה במיוחד.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();