טאקר. שחקן השבוע



ליגת על - מצטייני המחזור ה-12
ספסל ,12/02/2008

פי.ג'יי טאקר זוכה פעם נוספת בתואר שחקן המחזור, אחרי דאבל-דאבל שני ברציפות מול ירושלים. עוד איתו בחמישייה, שניים שניצחו בנקודה את ראשל"צ בשני המחזורים האחרונים.

שחקן המחזור
פי.ג'יי טאקר הצטיין מול ירושלים גם בחצי גמר גביע המדינה עם דאבל-דאבל נאה, אבל ירד מאוכזב עם הפסד צמוד. אתמול הוא רשם 21 נק', 11 ריב' (7 בהתקפה) ואפילו שלשה רביעית העונה. יחד עם ווטסון ויזרעאלי, הוא היה אחראי לריצת 13:32 ברבע האחרון שסגרה עניין.

חמישיית המחזור
יותר מדי פעמים כבר ראינו את ארז כץ פאסיבי ומשחק רק בצד אחד של ההתקפה, אבל כשהוא תורם גם נקודות, העסק שונה לגמרי. נגד גלבוע/עפולה היו לו 12 נק', 9 ריב', 3 אס', 3 חט' ואף איבוד, עם 5-7 מהשדה.

דייויד בלות'נטאל חזר לחמישייה אחרי ספסול ארוך בגמר הגביע, ותוך חצי דקה כבר קבר שתי שלשות נגד ר"ג. במשחק של 46 נקודות, הוא לא היה צריך לשחק הרבה, אבל ב-17 דקות שקיבל, הגיב עם 18 נקודות כולל 4 שלשות ללא החטאה, והחזיר לעצמו את הביטחון לקראת הטופ 16, ואחרי תקופת קליעה רעה.

אחרי שקלע סל ניצחון במחזור שעבר, הפעם סגר אוטיס היל עניינים הרבה יותר מהר נגד אשקלון. ב-25 דקות על הפארקט, הוא היה ביעילות שיא עם 21 נק', 8 ריב' ושיא עונה של 3 אסיסטים. כשהוא כ"כ אפקטיבי בצבע, לקטנות אין סיכוי מול נהריה.

ג'אי לואיס לא היה יציב יותר מדי מאז שחזר ארצה ונחת בכפר בלום, אבל אתמול הוא היה האיש המרכזי בקאמבק המאוחר של גליל בראשל"צ, עם 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כולל קליעת העונשין המנצחת מהקו.

מאכזב המחזור
בדר"כ הבחירה כאן שייכת לשחקן אחד, הפעם היא הולכת לקבוצה שלמה. עירוני ר"ג הגיעה בסיטואציה לא נעימה להיכל נוקיה, וחטפה 111:65 בראש. נכון שהבדלי הרמות גדולים, אבל לא יכול להיות שפעם בשנתיים תחזור האחות הקטנה מזיסמן עם תבוסת שיא מת"א.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();