הול ימלא את החסר
ספסל ,05/02/2008

אדם הול, שהספיק לשחק משחק אחד בגבעת שמואל לפני שנתיים ומאז שיחק בליגה הבלגית, יחליף את אקינה איבקווה שעזב במפתיע את גלבוע/עפולה.

שנתיים בדיוק אחרי ששיחק משחק בודד בגבעת שמואל, חוזר אדם הול (28, 1.96 מ') לליגה הישראלית בתקווה שהקדנציה שלו בגלבוע/עפולה תימשך יותר מהראשונה בארץ הקודש. הוא מחליף את אקינה איבקווה שהסתבך בקטטה עם בני מיעוטים ועזב לארה"ב בסוף השבוע.

הול, בוגר אוניברסיטת וירג'יניה בה שימש כקפטן בצוותא עם רוג'ר מייסון ג'וניור שמאז שכידרר במלחה עבר לקבור שלשות עבור הוויזארדס. עם יציאתו מהקולג', נבחן הול במדי הבולס, אך לא קיבל חוזה, ושיחק בגרמניה, פולין והליגה החצי מקצועניות.

אחרי המשחק הבודד במדי גבעת שמואל, סיים את העונה בבורג הצרפתית, גם בה לא הרשים עם 5.5 נק' ו-2.4 ריב' בשמונה משחקים. בעונה שעברה הוא עבר לבלגיה, ורשם במדי קבוצת אאלסט 17.3 נק', 6.4 ריב' ו-1.9 אס' בממוצע, כשהוא קובר שיא קריירה של 41% מעבר לקשת.

בפתיחת העונה הנוכחית הוא נשאר בבלגיה ושיחק עם שרלרואה, עימה רשם 9.3 נקודות, 2.6 ריב' ו-42% לשלוש בשמונה משחקים בגביע יול"ב בטרם שוחרר. בליגה הבלגית הממוצעים שלו ב-14 משחקים עמדו על 8.1 נק', 3.6 ריב', 1.5 אס' ו-2.3 איב', כשהוא יורד ל-28% בלבד מעבר לקשת.

ע"פ דו"חות הסקאוטינג שלו מדובר על שחקן מאוד אתלטי ויצירתי, שנחשב לשומר מצוין וריבאונד פנטסטי עבור גובהו. הקפיצה המדהימה שלו עוזרת לו לקחת הרבה ריב' התקפה וגם לסיים לא פעם בדאנקים מהדהדים. הול, ששיחק בנבחרת הנוער של ארה"ב (מדליית כסף באליפות העולם ב99), רשם שיא קריירה של 17 ריבאונדים במשחק אחד במכללה, ובמשחק אחר קלע סל ניצחון נגד דיוק הגדולה שזכתה בסיום אותה עונה באליפות עם שיין באטייה, מייק דאנליבי ג'וניור, כריס דוהון, קרלוס בוזר ואחרים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();