פניני. שש שלשות, שני גגות



ליגת על - מצטייני המחזור ה-11
ספסל ,29/01/2008

שלושה ישראלים ושני זרים ותיקים מרכיבים את חמישיית המחזור, אבל את תואר המצטיין קוטף גיא פניני, שאנחנו לא מפסיקים להתלהב מהגגות שלו על תאומי המגדל של בני השרון.

שחקן המחזור
יש כאלה שנכבים מול האקסית שלהם, ויש כאלה שמתפוצצים עליה. גיא פניני, כמו שכבר ניחשתם, לא שייך לסוג הראשון, או בכלל לאלה שנכבים. שתי שלשות שלו בפתיחת הרבע השלישי ושלוש רצופות בתחילת הרבע האחרון סידרו לירושלים ניצחון חשוב על בני השרון, כשהוא רושם 24 נקודות, 6 שלשות מתשעה ניסיונות ושני גגות מדהימים על איבי וסיסה.

חמישיית המחזור
אחרי שחגג יום הולדת 24 עם ניצחון גדול על מילאנו, המשיך יותם הלפרין במומנטום גם בכפר-בלום. הוא פתח את המשחק מצוין, קלע 15 כבר במחצית הראשונה ולא ירד אפילו לשניה מהפארקט. 19 נקודות ו-4 אסיסטים היו לו בניצחון הצמוד בגליל, כולל שתי קליעות העונשין האחרונות.

כואב לנו הלב שוב לא להכניס את אורי יצחקי, אבל מבטיחים שהוא עוד יככב כאן. אלישי כדיר עלה בחמישייה בהיעדרו של ביזלי, פתח את המשחק מצוין ונתן לר"ג מרווח חשוב לקראת הסיום. הוא סיים עם 18 נקודות, 7 ריבאונדים והחטאה בודדת מהשדה, אבל יהיה חייב להימנע בעתיד מעבירות כמו זאת שכמעט עזרה לוושהאם לכפות הארכה.

טונג'י אווג'ובי היה אחת מאכזבות הליגה עד כה, אבל חופשה קצרה בארה"ב סידרה לו את הראש, ונגד אשקלון הוא חזר להיות טונג'י הישן והטוב. 23 נקודות, 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 3 חטיפות ואחוזים פנטסטיים מכל הטווחים סידרו לגלבוע/עפולה ניצחון בית ראשון העונה.

גם אוטיס היל לא ממש מספק את הסחורה העונה, אבל נגד ראשל"צ, הוא לא נתן לנהריה להפסיד. מהרבע השלישי הוא שמר את בית-הלחמי במרחק סביר אחרי שההפרש כבר טיפס ל-20, ולמרות החטאת עונשין קריטית לקראת הסיום, תיקן עם סל ניצחון גדול ובסה"כ 21 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-22 דקות.

מאכזב המחזור
ביום בו מאיר טפירו חש ברע, קוקי בלצ'ר חייב לתת הרבה יותר מעצמו, במיוחד כשהוא עדיין חב לקבוצה על ההרחקה בגביע. רק 6 נקודות היו לו במלחה, 20% מהשדה ואף שלשה מחמישה ניסיונות. כשזאת התפוקה שלו ב-36 דקות, לא פלא שמאזן החוץ של בני השרון מתחיל להזכיר את זה של ירושלים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();