גנדל חזר, גם הניצחונות
ספסל ,23/01/2008

אחרי שקיבלה בחזרה את גרי גנדל ואחיעד בוקרא והציגה לראווה את מאמנה החדש, דרור עוזרי, על הקווים, הצליחה אליצור רמלה להפתיע בביתה את אליצור קריית אתא וסופסוף להריח מחדש את טעם הניצחון. 80-74 בסיום.

קרוב לחודשיים ללא גרי גנדל, שחזר לשחק השבוע אחרי שהושבת למשך תקופה ממושכת בשל שבר באצבע, לא הצליחה אליצור רמלה להרים את עצמה ולהשיג יותר מניצחון אחד. הערב, עם חזרתו של הקפטן, הגיע הקץ להפסדים, ותקווה לפתיחת מסלול הניצחונות.

5-0 מהיר של דיימון פטרסון פתחו את המשחק נהדר עבור רמלה, שלמעשה הובילה משך כל המשחק, מתחילתו ועד סופו. אושרי אלמוזנינו נכנס גם הוא לעניינים מהר מאוד ויחד עם גנדל העלה את רמלה ל- 13-2, 4 דקות מפתיחת המשחק. קאר בנקודות משלו צמצם ל- 6 בלבד, ולמרות דקות טובות של אלמוזינינו, הצליחה אתא לצמצמם ל- 21-17 בלבד בסוף הרבע הודות לשלשה של רז מנשה.

ארבע קליעות עונשין מדוייקות של דניס קאר איימו להחזיר את קריית אתא למשחק, אלא שנקודות של אלמוזנינו ושתי שלשות של גנדל שוב סחפו את רמלה קדימה. קריית אתא לא הצליחה למצוא את הטבעת, לא הצליחה לעצור את ריצת 11 הנקודות של גנדל ואיפשרה לרמלה לרוץ ל- 14-0, בדרך ל- 50-30 במחצית. מדהים.

שרון אברהמי, שהגיע למשחק ללא אורי כהן מינץ, עלה עם החמישייה הכמעט בלתי מוחלפת שלו גם בפתיחת המחצית השניה. קאר ונניקשוילי בקליעות שלהם הצליחו לדחוף קדימה, אבל ברנדווין ואלמוזנינו בקליעות שלהם החזירו את רמלה ל- 21. התעוררות של אבי נניקשווילי ורצף החטאות מצד רמלה הצליחו לצמצם ל- 64-51 בלבד בתום הרבע.

שלשה של נגרי ודאנק של קאר עם פתיחת הרבע האחרון הורידו את רמלה ל- 7 בלבד, 68-61. פטרסון בשני סלים גדולים הוריד מעוזרי את הלחץ, אבל שלשה של מנשה יחד עם 2 קליעות עונשין מדוייקות שלו הורידו ל- 4 בלבד, דקה וחצי לסיום. בשלב זה החלו הקבוצות להגיע פעם אחר פעם לקו העונשין. גנדל וברנדווין קלעו 1/2 כ"א, אבל ניצלו החטאות של אליהו כדי להישאר למעלה. 20 שניות לסיום במצב של 77-74 לרמלה נשלח גנדל לקו, פגע פעמיים, והשאיר את קאר לנסות את מזלו מחוץ לקשת ללא הצלחה. 80-74 בסיום.

לרמלה: גרי גנדל 25 (8 ריב') , אושרי אלמוזנינו 21 (7 ריב'), דיימון פטרסון 20 (13 ריב', 4 אס'), עודד ברנדווין 10 (6 אס'), רז אלבז ואחיעד בוקרא 2 כ"א, כן שיחקו מיכאל בדלוב, לירון מוסקוביץ' ואלדר בראל.

לקרית אתא: דניס קאר 26 (16 ריב'), רז מנשה 16, אילן נניקשווילי 12 (7 אס'), אבי נניקשווילי 10 (7 ריב'), מיקי נגרי 6, יואב דביר ואלעד אליהו 2, כן שיחק שניר שוהם.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();