בארט. איש השבוע



ליגת על - מצטייני המחזור התשיעי
ספסל ,16/01/2008

סטיב בארט ג'וניור גנב מבחינתנו את ההצגה, עם התעלות מדהימה שהביאה להפסד ביתי ראשון העונה להפועל ירושלים. בחמישייה תמצאו חבר נוסף מקבוצתו, שני זרים ותיקים ואחד צעיר.

מצטיין המחזור
סטיב בארט ג'וניור עוד נתן לליגה מקדמה במשחק הראשון, בשני כבר הראה ניצוצות נגד מכבי ובשלישי כיבה את האורות במלחה. 27 נקודות היו לו בהפסד הבית הראשון של הפועל ירושלים, כולל 16 בשש הדקות האחרונות שעזרו לאשקלון להתגבר על הקאמבק הקבוע של האדומים ברבע האחרון. לולא ארבע השלשות הרצופות שלו במהלך הריצה של המארחים, כנראה ששרון ששון היה ניצב כאן במקומו. עוד ידובר רבות על ההשוואה לאביו, אבל בניגוד לבן-של אחר שהחל את הקריירה שלו בליגת העל באשקלון, מדובר על סקורר ענק בפני עצמו.

חמישיית המחזור
בריאן טולברט הפך לחבר קבע כאן. בניגוד למשחקים קודמים, בהם חיכה לסיום כדי לסגור עניין, בעפולה הוא להט מהפתיחה וסידר לר"ג יתרון בלתי מחיק. בסופו של יום, הוא העמיד שורה פנטסטית של 23 נקודות, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים ואחוזים מצויינים מכל הטווחים.

מייק קמפבל נראה לפעמים עייף ותשוש מדי, בטח ליד ההתלהבות של גילי מוסינזון והרוח הצעירה של יוגב אוחיון, אבל ביום א' הוא היה ענק בניצחון הגדול של גליל ברעננה. 14 נקודות הוא קלע ברבע השלישי בו פתחה הקבוצה את הפער, ולמרות שגרם לדני פרנקו לתפוס את הראש לפני ההארכה אחרי ניסיון זריקה מוזר משמונה מטרים, סיים עם 24 נקודות ו-5 שלשות קריטיות ב-50% שהיו שוות ניצחון בונוס יקר.

פי.ג'יי טאקר הוא שחקן שבדר"כ חי על הכח העצום שלו ביחס לגארדים/פורוורדים אחרים, אבל נגד נהריה הוא הראה גם קליעה לא רעה ואפילו קבר שלשה יחסית נדירה עבורו. 23 נקודות, 7 ריבאונדים והרבה רצון ולחימה, עזרו לחולון להשיג ניצחון קל מהצפוי.

לא מספיק תשומת לב קיבל מושון יעקוסי, ונכון שמולו עמדו רק מרקוביץ' ופליקס העגמומיים, אבל הסנטר של אשקלון היווה פקטור חשוב בניצחון שלה במלחה. 11 נקודות היו לו - בדיוק כמו שני הזרים האחרים בעמדות הפנים - 12 ריבאונדים ושלוש חסימות, ואם קבוצתו לא הייתה יוצאת מהדרבי בין הדרומיות של הליגה עם 2 נקודות, זה היה בין היתר בגלל יציאתו בחמש עבירות ברבע האחרון.

מאכזב המחזור
ג'וליוס פייג' לא מקבל הרבה דקות, ונחשב סוג של תעלומה בליגה, אבל עד כה, כאשר קיבל צ'אנס להוכיח (נגד ירושלים אשתקד ובמחזור האחרון נגד גבעת שמואל), הוא בדר"כ לקח אותו בשתי ידיים. נגד גליל, הוא פתח בחמישייה במקום בלצ'ר המורחק, אבל היה חלש מאוד עם 3 נקודות ב-1-6 מהשדה, 2 איבודים ו-4 עבירות, שגורמות לנו להמשיך לתהות אם הוא הזר המתאים לקבוצה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();