גרשון או אפי ודרוקר
אביתר לנג ,25/11/2004

אם פיני גרשון יסרב כצפוי להצעה לאמן את נבחרת ישראל, עשויים שרון דרוקר ואפי בירנבוים לאמן את הנבחרת יחדיו.

אם לא יכול שינוי גדול, משמע אם פיני גרשון יסכים להיות מאמן הנבחרת הבא, יהיו שרון דרוקר ואפי בירנבויים לצוות המקצועי החדש של נבחרת ישראל בכדורסל.

נכון לעכשיו, השניים הם השילוב המדובר ביותר מצד חברי הוועדה המקצועית, שאמנם לא מוכנים לצאת ולהכריז שבמידה וגרשון יסרב הם אלו שימונו, אבל בשיחות לא רשמיות ובמסדרונות איגוד הכדורסל, כולם כבר יודעים על המהלך הבא.

הבחירה בדרוקר ובירנבויים, במידה ותצא לפועל, היא כתוצאה מקו חשיבה מונחה של חברי הוועדה המקצועית שרוצים לראות משב של רוח רעננה וצעירה שיביא איתו שרון דרוקר, לצד וותק וניסיון רב שנים שנושא על גבו אפי בירנבויים.

עדין לא ברור אם השניים ישמשו כצמד מאמנים זה לצד זה, או שבירנבוים מאמן ודרוקר ישמש עוזרו.

נכון לעכשיו, הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל נתנה לגרשון זמן להשיב על ההצעה לאימון הנבחרת עד אמצע חודש דצמבר הקרוב, וההודעה על המינוי הבא אמורה לצאת כבר בתחילת חודש ינואר, לאחר מכן יחל מייד מסע הקמפיין של הנבחרת לקראת טורניר בית הניחומים בקיץ הבא, כשהמטרה היחידה הנראית אל מול חברי הוועדה המקצועית - לתקן את מה שנעשה ולהתברג בכל זאת באליפות אירופה.

מבחינת סגל השחקנים לא צפויים שינויים דרמטיים, אם כי גור שלף שהיה פצוע עד לא מזמן ולא היה שותף למסע הכישלון, אמור לחזור לקראת הקיץ הבא ולהביא איתו את הניסיון הרב שלו, אך ספק אם יהיה בכושר משחק לאור הדקות המעטות במיוחד שהוא "זוכה" לקבל השנה ממאמנו במכבי ת"א פיני גרשון. עוד שחקן שישתלב כנראה בסגל יהיה ליאור אליהו המוכשר שאמור להצטרף לחבריו מנבחרת העתודה שזכתה במדליית כסף באליפות אירופה 2004, רביב לימונד ויותם הלפרין.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();