welcome back



סטייסי חוזר הביתה
אלירן כהן ,02/12/2007

בהוד השרון הבינו שעם ארול נייט הם יגיעו, אולי, לליגה הארצית. שלושה טלפונים, קצת מאמצים והרבה מאוד תקוות דאגו שסטייסי מורייני, הזר מהעונה שעברה, יחזור לארץ הקודש מהר מהמצופה. הוא כמובן, שמח מאוד שההצעה הגיעה.

סטייסי מורייני, שחקנה של מכבי הוד השרון בעונה שעברה, נענה (מה זה נענה? הוא כבר ארבעה חודשים רק מחכה שהטלפון הזה יגיע) להצעתם של ישראל לב ועמי נאווי לחזור ארצה, לקבוצה אותה הוביל בעונה שעברה למקום השישי בליגה ולרבע גמר הפלייאוף.

מורייני (25, 1.96), בוגר אוניברסיטת יומאס-לוואל, שם שיתף פעולה עם אלעד ענבר ומתן סימנטוב, פתח את העונה הנוכחית בקבוצת מנצ'סטר מילראטס מה- ABA, במדיה העמיד ממוצעים של 13.4 נקודות (56% מהשדה, 46% מחוץ לקשת), 6.4 ריבאונדים ו- 1.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

בהוד השרון מקווים מאוד שעם סטייסי יחזרו גם המזל וההתלהבות שכל כך אפיינו את הקבוצה בעונה שעברה. מורייני ישמש כמחליפו של האיש שהחליף אותו בקיץ האחרון, ארול נייט, שדי התקשה להציג עד כה יכולת סבירה, ושוחרר (13.6 נק', ו- 8.3 רב' בממוצע למשחק). בעונה האחרונה אגב, העמיד מורייני שורה סטטיסטית מכובדת של 20.1 נק', 6.8 רב' ו- 2 אס' בממוצע למשחק.

את הסיבוב הראשון שלו בארץ סטייסי כבר הספיק לעשות (שותה קפה עם ארול ברגעים אלה ממש), אך למרות זאת, שיתופו במשחק הבית הקרוב של הקבוצה, נגד אליצור קריית אתא, עדיין מוטל בספק בשל סיבות בירוקרטיות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();