ליבנה יש ג'ורדן
אלירן כהן ,02/12/2007

ביבנה חיפשו את החיזוק המיוחל, ואחרי פציעתו של יוני שחר, נראה שהם הלכו לכיוון הכי מתאים, כשצרפו את ג'ורדן קרדוש, בשנים האחרונות בהפועל אילת ועד לא מזמן בהפועל חולון.

קארדוש (28, 1.88), יהודי-אמריקאי יליד נורת'ברוק ובוגר מכללת שיקאגו אילינוי, במדיה שיחק שנתיים והשיג 12.5 נק' בממוצע למשחק (47% מחוץ לקשת), הגיע לארץ לראשונה בשנת 2003 כשהשתתף במשחקי המכבייה עם ארה"ב. ההתאהבות באווירה, יחד עם הצעה מאוד מפתה שהגיע מכיוונו של קווין ברדשאו האגדי, מאמנה של הפועל אילת, השאירו אותו בארץ והעלו את הקבוצה לליגה הארצית.

אחרי שנת הפסקה חזר קארדוש לארץ, שוב לאילת, הפעם לארצית, כשגם המעבר לליגה השלישית לא הפריע לו להעמיד ממוצעים נאים מידי ערב. הצעות מהליגה הלאומית תמיד היו, אבל חוסר הרצינות שלהן שלחו אותו במהלך הקיץ האחרון דווקא להפועל חולון, שהתאהבה בעונת המתאזרחים של שלהי שנות ה- 90 והחליטה לנסות ללכת שוב על קוסנפט דומה.

הפתיחה לא הייתה משהו, ומצבת שחקני החוץ הענפה של הקבוצה השאירה את קרדוש מחוץ לעניינים, מה שבסופו של דבר הביא לשחרורו, ומאוחר יותר, לחתימתו באליצור יבנה.

קארדוש הוא קלעי ברמה גבוהה, שחקן שמסוגל לתת דקות בכל אחת מעמדות הקו האחורי, ואין ספק שהצטרפותו ליבנה, שכבר יודעת במי מדובר, תשדרג אותה בצורה משמעותית. כל שכן כשמצבו של יוני שחר עדיין לא מספיק ברור.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();