טאקר. שחקן המחזור



ליגת על - מצטייני המחזור השני
ספסל ,06/11/2007

אף שחקן לא ממש בלט מעל כולם במחזור השני, והמופע של פי.ג'יי. טאקר ברבע האחרון בחולוניה הספיק בשביל תואר שחקן המחזור. עוד בחמישייה: שני ישראלים, מתאזרח ואוטיס היל אחד.

שחקן המחזור: פי.ג'יי. טאקר
במחזור הראשון הזר שהגיע ישירות מה-NBA לאולם הפחים היה רחוק מלהרשים, וגם בפתיחת המשחק מול ר"ג הוא ניסה יותר מדי בכח. אבל ברבע האחרון, הוא היה חתום כמעט לבדו על ריצת 2:21 שהחזירה את קבוצתו מדפיציט של 13 נקודות בדרך לניצחון שני והמקום הראשון בטבלה. טאקר סיים עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-18 דקות בלבד, ובשבוע הבא מחכה לו הפועל ירושלים.

חמישיית המחזור: חנן קולמן, ניצן חנוכי, פי.ג'יי טאקר, ליאור אליהו ואוטיס היל
ביום חלש של למונט ג'ונס שלא קלע אף נקודה, התעלו עמית בן-דוד וחנן קולמן וסידרו לגלבוע/עפולה ניצחון ראשון. שחקן נבחרת דנמרק הרשים מול האקסית האשקלונית עם 18 נקודות באחוזים פנטסטיים (5-6 לשתיים, 6-7 לשלוש) ועזר לאורחים לשמור על יתרון לאורך כל המשחק.

כשארז כץ לא זורק לסל במשך 20 דקות, ומאיר טפירו פותח את המשחק בצורה הכי גרועה שיש, מזל שיש לבני השרון את ניצן חנוכי. גארד הנבחרת האולימפית היה ענק ברבע השני בו ברחו המארחים לירושלים, וסיים עם 12 נקודות, ופעם שניה ברציפות עם שתי שלשות. רק שימשיך ככה.

זאת אמנם לא חוכמה גדולה מול גליל הכ"כ חלשה, אבל אין הרבה ישראלים שעושים 19 נקודות - רובן מדאנקים - ושמונה ריבאונדים ב-21 דקות, וכל זאת בלי שמישהו ישים לב. אצל ליאור אליהו, הכל נראה פשוט, אבל עכשיו בהיעדר וויצ'יץ', הוא יצטרך לעשות את זה מול קבוצות יותר חזקות מהאקסית מכפר בלום.

בקרב בין שני הזרים הגבוהים של נהריה בשנתיים האחרונות, הייתה ידו של אוטיס היל על העליונה. עם 19 נקודות, 12 ריבאונדים ו-3 חסימות, הוא הצליח להימנע מעבירות, שיחק 34 דקות ויצא עם ניצחון פרטי על חואן מנדז וקבוצתי על ראשל"צ.

המאכזב: גיא פניני
האמת שהייתה לנו התלבטות קשה בין טימי באוורס ששנה שניה ברציפות נעלם בחוץ מול בני השרון לבין דרור חג'ג' שאיפס את הפלוס-מינוס מהרבע האחרון מול עפולה ברבע השני במטרווסט, אבל גיא פניני לקח בסוף. הפורוורד רשם 2 נקודות בלבד מהקו, החטיא 4 פעמים מעבר לקשת, ולקינוח לא שמר על עצביו וחטף עבירה טכנית מיותרת.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();