ג'רום ביזלי מצטרף לר"ג
ספסל ,30/10/2007

עירוני ר"ג, שפתחה את העונה ברגל ימין, מתחזקת היום בג'רום ביזלי, שהיה מועמד להפועל ירושלים לפני שנתיים בטרם הגעתו של מריו אוסטין.

ג'רום ביזלי (27, 2.08 מ'), פאוור פורוורד אמריקאי שהיה מועמד בעבר להפועל ירושלים, חתם היום בעירוני רמת-גן. הוא מחליף למעשה את דניס וארני ששוחרר לפני כשבועיים.

ביזלי הוא בוגר אוניברסיטת צפון דקוטה, שנבחר לשחקן העונה בדיוויז'ן 2 כסיניור. לאחר שרשם 26.6 נק' (מלך הסלים של הדרג) ו-8.9 ריב' בעונתו האחרונה, נבחר ע"י מיאמי היט בדראפט 2003 במקום ה-33, אבל נחתך כעבור שני משחקים בלבד.

את עונת 04/05 הוא סיים בליגת ה-CBA (זכה באליפות סו פולס), ועונה לאחר מכן יצא לראשונה לאירופה. הוא חתם בהתחלה עם אולקר, אבל שוחרר כעבור חודש, ומשם עבר לגרנאדה, אך גם בה לא החזיק מעמד, ואת העונה סיים בפולפאק הפולנית.

את העונה שעברה הוא התחיל בדקוטה וויזארדס מליגת הפיתוח, יצא לתקופה קצרה לסידני קינגס האוסטרלית וחזר לדקוטה, איתה זכה באליפות הליגה. הקיץ הוא גם הספיק לשחק בליגה בונצואלה, אך את העונה לא פתח בשום מקום.

במידה וביזלי אכן כשיר, ור"ג תצליח להשאיר אותו, מדובר על נכס במימדי הליגה שלנו. שחקן נבחרת ארה"ב בקיץ 2005 יודע ליצור לעצמו נקודות בדרכים מגוונות, ויעזור מאוד במחלקת הריבאונד של בלינקו. בעונה שעברה הוא רשם בליגת הפיתוח 9.0 נק' ו-4.4 ריב' למשחק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();