ליגת על - מצטייני המחזור הראשון
ספסל ,30/10/2007

את חמישיית המחזור מרכיבים שלושה גארדים ישראלים: שניים מהם סידרו את הפתעת המחזור, אחד חזר כדי להשיג נקמה פעם נוספת. חג'ג' וקאמינגס נשארו בחוץ בגלל אינפלציית הגארדים, אבל שני חבריהם לקבוצה בפנים.

שחקן המחזור: יובל נעימי
הרבה מאוד אנשים כבר הורידו את עירוני אשקלון עוד בטרם העונה, אבל רביעיית הגבעה שלה - נעימי, דוידי, וואלאס וברקוביץ' - לא רוצים לעשות את זה פעם שניה ברציפות. משחק ענק עם 14 שלשות ב-61%, סידר להם 100 נקודות וניצחון חוץ מפתיע בראשל"צ.

אדריכל הניצחון היה יובל נעימי, שפתח את העונה מצוין, עם 25 נק', 3 ריב', 5 אס' ואף איבוד. נעימי קבר 4 שלשות, פתח יתרון 13 ברבע האחרון ולא השאיר לכתומים סיכוי. תצוגות כאלו, למען האמת, כבר ראינו ממנו בעבר, ועכשיו נשמח לראות קצת יציבות, ולא רק הבלחות פה ושם.

חמישיית המחזור: יובל נעימי, שמוליק ברנר, מורן רוט, ג'יימי ארנולד וניקולה וויצ'יץ'

עוד קבוצה שעשתה הפתעה גדולה היא עירוני ר"ג. בלי זר בצבע וללא אורי יצחקי הפצוע, שמוליק ברנר לקח את הקבוצה על כתפיו, ומלבד מאזן רגיל של 4 ריב', 7 אס' ואיבוד בודד, תרם גם בהתקפה עם 14 נקודות ב-67%, כולל שני ליי-אפים רצופים ברבע האחרון שהשאירו את בני השרון מאחור.

מורן רוט כבר נקם בגליל עם ר"ג בעונה שעברה על השיחרור המוזר שלו, אבל מי שראה אותו חוגג אפילו את הסל האחרון ביתרון 20 פלוס, הבין שהפצעים עוד לא הגלידו. רוט היה בטירוף מהפתיחה, הריץ את חולון לנקודות קלילות וסגר עניין לפני המחצית, עם 22 נק', 7 אס' ותנועת עריסה אחרי כל סל כמעט.

דרור חג'ג' אמנם הציל את ירושלים מהפסד, אבל בלי ג'יימי ארנולד, העסק היה אבוד לחלוטין. המתאזרח קלע אימתי שרצה, סיים עם 29 נקודות (12-14 מהשדה, 5-5 מהקו) ב-33 דקות, ולמעשה הביא לשמיר תרומה גדולה יותר משל כל שלושת הזרים גם יחד.

גם אצל מכבי ת"א הגארד (קאמינגס) היה זה שניצח בסוף, אבל בלי הגבוה בפנים (ניקולה וויצ'יץ') זה לא היה קורה. הקרואטי רשם ערב רגיל בעבודה של 12 נק', 8 ריב', 3 אס' ואף איבוד, עם שש זריקות בלבד מהשדה. ריבאונד התקפה גדול שלו ואסיסט לביינום בסל שהפך את התוצאה, הוציאו את מכבי מבור עמוק בעין שרה.

מאכזב המחזור: מאיר טפירו
דווקא אחרי משחק מצוין שלו בגומלין הגביע מול ראשל"צ, הקפטן של בני השרון לא מצא את עצמו על הפארקט בזיסמן. רק 4 נק', יותר איבודים (5) מאסיסטים (4) ושלוש החטאות מעבר לקשת, היוו גורם מכריע בהפסד הראשון של העונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();