מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ליגות נמוכות
עורכים:

בקצה הספסל: הכירו את מכבי חיפה עתודה
חוזרים לליגה ב', והפעם עולים צפונה להר הכרמל אל מחוז זבולון. שם פגשנו את מכבי חיפה, לא זאת מליגת העל, אל אזאת שבנויה על מאמנים, בוגרים מחלקת הנוער, וסטיב פנובקה. ואיך ליגה לאומית נשים קשור לעניין? צפו וגלו.

בקצה הספסל: הכירו את פיוניר פינגווין
אז עזבנו את ליגה ב' כי נמאס לנו ממחוז פ"ת, והלכנו לבדוק מה קורה בליגה למקומות עבודה. על מערך הליגות שאף אחד לא מבין, הקמע שהוא גם שחקן, העובדה שהם אשכרה לא משחקים רבעים וכמה מרוויחים בהייטק? צפו.

בקצה הספסל - הכירו את אליצור מ.א. שומרון
ספסל ממשיך לטייל ברחבי ליגה ב', והפעם הרחיק אפילו עד מעבר לגבולות הארץ (תלוי את מי שואלים), לכפר תפוח. באיזה תואר לא רשמי מחזיקה הקבוצה, מי הרב ולמה הם בדרך הנכונה לנצח בתחרות חביבי ספסל?

ליגה א': סוגרים סיבוב

המאבקים הצמודים בדרום, השליטה של חדרה בשרון, הקאמבק של ביאליק בצפון והניחוח הנוסטלגי של גבעתיים/פ"ת במרכז. הסיבוב הראשון בליגה א' מאחורינו, תמונת מצב על מה שקורה בארבעת המחוזות - המוליכות, המאבקים בצמרת, והקשר ל... פול דילייני.


בקצה הספסל - אליצור פ"ת
ספסל ממשיך במסע בליגות הנמוכות, והפעם נסע עד פ"ת לצפות בדרבי היוקרתי של ליגה ב'. מי הגיע בלי נעליים, כמה קשה היה להשיג כרטיסים ואיך נפתלי בנט קשור לכל העניין? צפו בכתבה וגלו. כתבת וידאו

בקצה הספסל - הכירו את הפועל שפיים
ספסל יוצא למסע ברחבי הליגות הנמוכות בארץ. הקבוצה הראשונה שהסכימה לארח אותנו היא הפועל שפיים מליגה ב' פ"ת, שסיפרה לנו את ההיסטוריה הכבירה של האולם הביתי שלה. מי ניסה לערוק ליריבה וכמה זמן חיכינו שיפתחו לנו את השער? כתבת וידאו

אגודת הכדורסל אליצור בת ים חוזרת
האם אנחנו בדרך לדרבי נוסף בליגות הבכירות עוד כמה שנים? אגודת אליצור בת ים חוזרת לפעולה וכבר מסמנת מטרות - הכי רחוק שאפשר. מכבי בת ים הראתה לנו העונה שיש קהל לכדורסל בעיר, ועכשיו יש לו קבוצה נוספת לאהוד.


cker();