מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
NBA
עורכים:

ספסל: הפודקאסט. מהדורת NBA
ניצן פלד ויואב בורוביץ' על הליגה הטובה בעולם: השבוע מדרגים את 20 השחקנים ואת ארבע החמישיות הטובות ה-NBA. מי ראשון: קארי, קיירי, יאניס או לברון?

ספסל: הפודקאסט. מהדורת NBA
ניצן פלד ויואב בורוביץ' על הליגה הטובה בעולם: מנתחים את מחזור הרוקיז המדהים ובוחרים מחדש את כל הסיבוב הראשון בדראפט. מי בלוטרי? ומי נבחר ראשון?

ספסל: הפודקאסט. מהדורת NBA
ניצן פלד ויואב בורוביץ' על הליגה הטובה בעולם: הפתיחה הפסיכית של יאניס אנטטקומפו, היכולת המאכזבת של קליבלנד וגולדן סטייט, מחזור הרוקיס הנהדר והפרסומות על גופיות השחקנים. האזנה נעימה

ספסל: הפודקאסט. מהדורת NBA
פלד ובורוביץ' מנתחים את הפציעה של הייוורד והפתיחה של קליבלנד, בוסטון, גולדן סטייט ויוסטון.

NBA: מתקרבים לשיא
זוהר מינקוביץ' מסכם את מה שהיה עד כה בסדרת הגמר הטובה בעולם ומכין את לקראת מה שיהיה. האם גולדן סטייט תשבור את הסטטיסטיקה או שמא לברון יזכה בטבעת שלישית? השבוע נקבל את כל התשובות.

NBA: משחק הצבאים
סיפורה של מילווקי האלמונית שרוצה להשיג כרטיס לפלייאוף המזרח. זוהר מינקוביץ' על העונה הלא פשוטה שעוברת על מילווקי ואיך בכל זאת החבורה של ג'ייסון קיד מצליחה להשתחל לפלייאוף. וכן, אי אפשר בלי היווני שמשגע את הליגה.

NBA: מחכים לשובו
הפציעה של אנתוני דיוויס שיבשה לניו אורלינס את התכניות, אך הפליקנס עדיין במאבק הכניסה לפלייאוף. זוהר מינקוביץ' ממשיך לא לישון בלילות והפעם מביא לכם את סיפור הצרעות ודייויס.


cker();