מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
מכללות דיויז'ן I
עורכים:

המסך המפוצל
אחרי שראינו בטלוויזיה אחת את רמלה ובאחרת את מכבי ת"א, התפנינו לשחזר את אותו דבר עם קמבה ווקר וג'ימר פרדט בפתיחת הסוויט 16. שניהם עמדו בציפיות, אבל רק אחד המשיך לאליט 8.

בארץ לואיוויל כבר בדרך לתואר
רגע לפני שטורניר המכללות יוצא לדרך, הלכנו לגבות הימורים מבוגרי הקולג' הטריים של ליגת העל. רובם מהמרים שלואיוויל תחגוג בתחילת אפריל, חוץ מצמד הבראיינים של גליל/גלבוע שדווקא בטוחים שהחבורה של פיטינו תהיה המדורגת הראשונה שתעוף הביתה לפני כולן. פרט לכך, רק בשאלה אחת היה קונצנזוס מוחלט...

הלילות הארוכים בשנה
בעונה בה אף קבוצה לא הצליחה להתנחל בפסגת הדירוג, שלוש מתוך ארבע הראשונות באיזורים לא זכו אפילו בטורנירי הקונפרנס והכוכב הראשי טיילור הנסבורו מסתכל מלמטה במוק דראפט על עמרי כספי, אין לנו ספק שמארץ' מאדנס 2009 יהיה מטורף מאי-פעם. הערב (18:00, ESPN) זה כבר מתחיל.

טיסה נע(י)מה
נעמה שפיר, טולידו רוקטס - תתחילו להתרגל. הלילה תמריא העילוי מעמק יזרעאל לעבר השלב הבא בקריירה שלה – מכללות דיויז'ן I. אם לא שמעתם על טולידו זה בקרוב הולך להשתנות, בטח כאשר הכישרון הכי גדול שיש לנו כיום הולכת לקרוא למקום הזה בית. "אני מתרגשת, אבל בטוחה שיהיה בסדר", אמרה שפיר.

פעם אחת לפני חמש שנים
אף אחד לא מסוגל להסביר את הטירוף של טורניר המכללות כמו אלו שהיו שם, ובמיוחד אלו שזכו להגיע עד הפיינל פור. בליגה שלנו יש שלוש שחקניות שחוו את חווית הפיינל פור בעצמן, שתיים מהן אף שיחקו שם אחת נגד השנייה. אנחנו מדברים על מוניק קורי מאליצור רמלה ודיונה ג'קסון מבני יהודה, שלקחו פסק זמן מההכנות לחצי גמר הפלייאוף כדי להיכנס איתנו לאווירה.




cker();