מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ליגה בלקנית
עורכים: אורי סביר

גלבוע/גליל נוצחה בגמר הבלקנית
אחרי שתי זכיות רצופות, איבדו חניכיו של שרון דרוקר את התואר לאחר הפסד 75:69 ללבסקי סופיה, פיינליסטית השנתיים הקודמות. ריק ג'קסון הוביל את המפסידים עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים.

גלבוע/גליל שמרה על התואר
לפני שנה גברו חניכיו של ליאור ליובין בגמר הליגה הבלקנית על לבסקי סופיה לאחר הארכה, היום הם נזקקו לשתי הארכות בדרך לניצחון 79:87. ראקים סנדרס נבחר למצטיין עם 30 נקודות ו-17 ריבאונדים. יניב גרין קלע 16 נק' וכפה את ההארכה הראשונה מהקו.

גלבוע אלופת הליגה הבלקנית
החבורה של ליאור ליובין חזרה מפיגור 12 ברבע השלישי ועם קאמבק אדיר בשניות הסיום כפתה הארכה. בסיומה חגגו האדומים תואר עם 84:89 על לבסקי סופיה הבולגרית, שהפסידה בפעם הראשונה העונה במפעל. רומאו טראוויס וג'וזף ג'ונס הצטיינו עם 22 כ"א.

בלקנית: גלבוע/גליל ניצחה בדרבי הישראלי
מארחי הפיינל פור התקדמו לגמר לאחר W די קליל על הפועל ת"א, 72-88, שנראתה עייפה מאוד לאחר סדרת הפלייאוף הקשה מול עירוני ר"ג. רומאו טראוויס שנבחר מוקדם יותר ל-MVP של המפעל בלט עם 17 נק'. לבסקי סופיה מפרידה כעת מאבישי גורדון לבצע את פעולת הנפת הגביע.

גלבוע/גליל בפיינל פור הבלקני
אלטשולר שחם גלבוע/גליל הבטיחה סופית את המקום הראשון בבית המוקדם ובכך גם את המקום בפיינל פור הבלקני לאחר נצחון 73:91 על טימישוארה הרומנית

איבדו את הבכורה
לבסקי סופיה השלימה ניצחון כפול על הפועל ת"א עם 79:86 בהדר יוסף. קרטיס קלי קלע 28 נק' לאדומים, שייאבקו עם פני ממקדוניה על המקום השלישי בבית ב' בליגה הבלקנית.

רובין הוד של הבלקנית
הפועל ת"א חזרה מסרביה עם 80:82 בחוץ על רובין נפרדק. דמונטז סטיט קלע 20 נק' לאדומים, שעלו למאזן 1:5 בליגה הבלקנית.


cker();