מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ישראלים באירופה
עורכים:

ישראלים במכללות: סיכום שבועי
איגור קולשוב ממשיך להציג יכולת אישית גבוהה, אורגון של רומן סורקין עם שבוע מושלם, תצוגה מרשימה לספנסר וייס, ושמישהו ינסה לעצור את UCLA וטי ג'י ליף.

מרעננה למנצ'סטר ג'יאנטס

נציג ישראלי נוסף בדרך לאירופה. רום גפן, שחקנה של מכבי רעננה בעונה האחרונה, מצטרף למנצ'סטר ג'יאנטס מהליגה הראשונה באנגליה. גפן: "מצטרף למועדון שנמצא בתנופה ושם דגש על פיתוח שחקנים צעירים. מקווה להצדיק את הבחירה בי".


ליגיונרים: סוף עונה
אנטון קזרנובסקי וג'ייק כהן סיימו את דרכם בחצי גמר הליגות שלהם במקדוניה ויוון, תחילת סדרת הגמר בצ'כיה. ליגיונרים, הסיכום השבועי האחרון לעונה.

ליגיונרים: הטור השבועי
יונתן שטרקמן סיים את העונה בשוויץ, ננו גינזבורג בגמר הפלייאוף בצ'כיה, ניצחון לקזרנובסקי במקדוניה וקאמבק מדהים לאריס סלוניקי וג'ייק כהן ביוון. סיכום השבוע של הישראלים שלנו בחו"ל.

לגיונרים: הגמרים מתרחקים
שבוע לא טוב עבר על הליגיונרים שלנו באירופה, אשר חוו הפסדים במסגרת ליגת הVTB (נימבורק הודחו מהמפעל), וחצאי גמר הפלייאוף ביוון ובשוויץ.

ליגיונרים: מתקדמים לחצי הגמר.
קאבמק של יונתן שטרקמן בשוויץ, ג'ייק כהן בחצי גמר הפלייאוף ביוון, ננו גינזבורג מנצח במשחק הראשון של חצי הגמר בצ'כיה, ואנטון קזרנובסקי מסיים עונה במקדוניה, וממתין למנצחת בסדרות רבעי הגמר. סיכום השבוע של הישראלים בחו"ל.

לגיונרים: עולים שלב
ננו גינזבורג בחצי גמר הפלייאוף בצ'כיה, ניצחון לג'ייק כהן במשחק הראשון של הפלייאוף ביוון, וניצחון כפול בליגה לקזרנובסקי. ליגיונרים, הסיכום השבועי.


cker();