מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
גביע העולם בכדורסל

השפלה. ארה"ב זכתה בגביע העולם
ארה"ב השפילה את נבחרת סרביה במדריד 129:92 וזכתה הערב בגביע העולם בצורה משכנעת מאד ללא הפסד בכל הטורניר. סרביה נשארה רק עם המחמאות מעצם העפלתה לגמר.

מי תניף את הגביע : ב-22:00 ארה"ב נגד סרביה
לאחר שבועיים של ציפייה הגיע הגמר לו חיכינו. סרביה, שרשמה סיבוב נוקאאוט נפלא, תפגוש את ארצות הברית נטולת ההפסדים. האם מילוש תאודוסיץ׳ וחבורתו מסוגלים לגבור על האמריקאים? התשובות הערב ב- 22:00. יהיה חם.

בראשון : סרביה מול ארה"ב בגמר גביע העולם
סרביה היא זאת שתפגוש את ארה"ב במשחק הגמר ביום ראשון לאחר נצחון 90:85. לאחר פתיחת משחק מגומגמת חזרה צרפת לתמונה בזכות יכולת אדירה של ניקולה באטום, אבל מהצד השני תאודוסיץ' הגיע לעבודה בסרביה וסחב את נבחרתו לנצחון.

ממשיכה לדרוס. ארה"ב בגמר
גם ליטא הצליחה להחזיק רק מחצית אחת מול הדרים טים, לפני שנכנעה לה 96:68 בחצי גמר גביע העולם. ארה"ב ממשיכה כצפוי לגמר, כשהיא עדיין לא נוצחה, ותחכה שם למנצחת בין צרפת לסרביה. ליטא תנסה לסיים בטעם טוב במשחק על המקום השלישי.

רבע גמר גביע העולם : תם עידן בספרד
תור הזהב הספרדי הגיע הערב, רביעי, לקיצו כשצרפת עם הגנת ברזל הדיחה את הספרדים לאחר נצחון 65:52. במשחק המוקדם סרביה פירקה את ברזיל. סרביה וצרפת ייפגשו בחצי הגמר בשישי.

ליטא מול ארה"ב בחצי הגמר
ליטא גברה על טורקיה 73:61 ותפגוש בחצי הגמר את ארצות הברית שדרסה את סלובניה 119:76 אחרי מחצית ראשונה צמודה. מחר תושלם תמונת חצי הגמר עם ספרד-צרפת וברזיל-סרביה.

רבע הגמר : סלובניה תמתח את ארה"ב?
החצי הראשון של משחקי רבע הגמר ייצא לדרך מחר כאשר ליטא תפגוש את טורקיה למשחק הראשון. לאחר מכן ארה"ב תפגוש את סלובניה שתנסה להפתיע. שתי המנצחות תיפגשנה בחצי הגמר.


cker();