מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
גביע האתגר
עורכים: אורי סביר

שיבק יאתגר את ירושלים
הגרלת בתי גביע האתגר סידרה למחזיקת הגביע מפגש עם אלופת הולנד והמאמן הישראלי במדיה משחק אוריין גרין, וכן את אולדנבורג הגרמנית עם ריקי פולדינג ואולימפיה לאריסה היוונית. המשחק הראשון עוד שבוע וחצי נגד ההולנדים במלחה.

סיימו את הטיול בלימאסול
גליל עליון סיימה הערב את הקמפיין האירופי המביש שלה שכלל ניצחון ביתי בודד עם הפסד בלימאסול, 73-87. בארטיץ' 18, רות'בארט 11.

גליל הפסידה בצ'כיה והודחה סופית
גליל עליון הובילה במחצית ונשארה צמודה-צמודה לפרוסטז'וב במשך שלושה רבעים, אבל ספגה 30 נקודות בעשר הדקות האחרונות בדרך להפסד 84-95 שסוגר סופית את סיכויי העפלתה לשלב הבא בגביע האתגר. כספי בלט עם 27.

נצחון ביתי ראשון לגליל
גליל עליון השיגה סוף סוף נצחון ביתי ראשון העונה כשכגברה על אולימפיאס פטראס 74-82. למרות הנצחון סיכויי גליל להעפיל לשלב הבא קלושים נוכח ההפסד של פרוסטז'וב בקפריסין.

תם הטיול הגלילי באירופה
עוד הפסד מביש לגליל באירופה, הפעם 99-94 לאפולון לימאסול הקפריסאית שלקחה 21 רב' התקפםה במשחק וניצלה חולשה של גליל מתחת לסל אחרי יציאתו של קני אדלקה (כרגיל) בחמש עבירות.

גליל "אין הגנה" עליון
פעם היו ימים שקבוצה צ'כית לא היתה מדגדגת אף קבוצה מישראל אבל כנראה שהעידן הזה חלף ופרוסטיוב הצ'כית הגיעה לכפר בלום, הובילה כבר ביותר מ 20 הפרש ותחזור הביתה עם נצחון 88-92.

גם גליל הובסה בפתיחה
חמש נציגות ישראל באירופה עדיין לא השיגו ניצחון חוץ, והיום הצטרפה גליל עליון לרשימה אחרי תבוסה 81-100 מול אולימפיאס פטראס של סטיב ברט ג'וניור הנהדר שקלע 24. כספי הוביל עם 18, הזרים היו חלשים במיוחד.


cker();