ערב סיום עונת הקט-סל
ספסל ,24/06/2007

ערב סיום עונת הקט-סל התקיים ביום שלישי האחרון בנס ציונה. סיכום האירוע ומספר תמונות בפנים.

שעה ארוכה לפני תחילת האירוע החלו זורמים נחילי כדורסלנים מכל רחבי הארץ. מהפועל גליל עליון שבצפון הרחוק ועד בית"ר באר שבע שבדרום.

יו"ר איגוד הכדורסל, ירמי אולמרט, חבר אל ראש העיר, יוסי שבו, ביציע המכובדים, והכל היה מוכן לפתיחת האירוע.

ערב הסיום של ליגות הקט סל החל בתחרות 2BALL לשחקני קבוצות קט סל ב', שזכו באליפות. האירוע נערך בשני סיבובים, ובסופו זכה זוג מבני הרצליה באליפות וקיבל שי צנוע.





אחרי תחרות הקליעות הגיע תורו של משחק הכוכבים. המשחק נשלט למן הדקות הראשונות בידי כוכבי הצפון, שנהנו מעליונות פיזית מרשימה עם יתרון גובה של ראש לפחות בכל עמדה. הצפון הציג שלישיית שחקנים בגובה מעל 1.75מ' בעוד שבדרום השחקן הגבוה ביותר גירד בקושי את ה- 1.65 מלמטה. למחצית ירדה נבחרת הצפון ביתרון 9-20. במהלך המשחק שולבו גם שחקני נבחרת ישראל : מושון יעקוסי מאליצור אשקלון שיחק עם נבחרת הדרום וארז כץ, קפטן נבחרת ישראל ובני השרון שיחק עם נבחרת הצפון.




בפתיחת המחצית השנייה הצליחו שחקני הדרום במאמצים עליונים לחזור עד 18-26, אולם הצפוניים התעשתו מהר, לחצו על הדוושה וברחו ליתרון עשרים, שנשמר עד לסיום.

אחרי המשחק הגיע תורו של מסמר הערב. אחד אחד עלו הקפטנים של הקבוצות האלופות לקבל את דגלוני האליפות מידי ראש העיר יוסי שבו ויו"ר איגוד הכדורסל ירמי אולמרט. ראש העיר סיכם ואמר : "אני שמח שההשקעה של העירייה בספורטאים הצעירים מביאה תוצאות", כשהוא מכוון כמובן לשתי הזכיות של קבוצות הקט סל מנס ציונה באליפויות הליגות שלהן. ירמי אולמרט, יו"ר איגוד הכדורסל וראש המועצה המקומית גבעת שמואל לשעבר חיזק את דבריו של ראש העיר ואמר "כראש מועצה לשעבר, אני ממליץ לכל ראשי הערים והמועצות להשקיע בספורטאים הצעירים כי הם העתיד של הספורט"











בסיום הטקס הסתדרו הקבוצות לתמונות קבוצתיות, למזכרת מאירוע שיא שסיים עבור כל קבוצה עונה גדולה.











כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();