בנימינה עלו לנוער לאומית
ספסל ,30/04/2007

היסטוריה בבנימינה. ביתר בנימינה העפילה הערב לליגה הלאומית לנוער לאחר נצחון גדול, 74-93 על מכבי חדרה. בנימינה היתה זקוקה לנצחון ב 16 הפרש. בכך הושלמה תמונות העולות לליגה לנוער. רמי הדר, מאמן הקבוצה, הודיע על עזיבת בנימינה "אני חושב שאני עוזב אימפריה של כדורסל".

ביתר בנימינה הצטרפה הערב לבני הרצליה, ביתר באר-שבע, ואליצור קרית אתא ועלתה לליגה הלאומית לנוער.

בנימינה היתה זקוקה לנצחון ב 16 הפרש על חדרה במחזור האחרון בליגה ארצית שרון. במחצית התוצאה היתה שוויון 44-44. רבע השלישי נהדר של בנימינה העלה אותה ליתרון 54-68. ברבע הרביעי בנימינה השלימה את העבודה, סגרה את פער 16 הנק' וסיימה כאמור בנצחון 74-93 שמעלה את הקבוצה לליגה הלאומית לנוער.

רמי הדר, מאמן הקבוצה, עוזב את בנימינה עם אליפות ועליית ליגה: "זו תוצאה של חמש שנים של עבודה משותפת שלי ושל ההנהלה בבנימינה, וראינו על המגרש חבורה של ילדים שהם לא רק שחקני כדורסל, אלא גם אנשים רציניים, גברים, אני חושב שאני עוזב אימפריה של כדורסל".


24 קבוצות הליגה לנוער בעונה הבאה:
צפון: גליל עליון, בני הרצליה, בני הרצליה, מכבי חיפה, הפועל כפר-סבא, מכבי רעננה, אליצור מכבי נתניה, הפועל גן שמואל, מכבי קרית מוצקין, עירוני נהריה, אליצור קרית אתא, עמק יזרעאל וביתר בנימינה
ככל הנראה אחת הקבוצות מהרצליה תשחק במחוז הדרומי.

דרום: עירוני ר"ג, מכבי ת"א, הפועל חולון, הפועל באר-שבע, ביתר באר-שבע, מכבי רחובות, הפועל ירושלים, הפועל גבעתיים, מכבי ראשון לציון, מכבי עופר ראשון לציון ומכבי פתח-תקוה.









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();