נוער ארצית שרון - דרמה ברמת השרון
גיל שטיין ,17/04/2007

רמה"ש מנצחת את קבוצת הצמרת מכפ"ס לאחר הארכה, חיפה משה יצאה לטיול בעמק חפר, כל המשחקים של המחזור ה23 בפנים

חדרה ובנימינה מחדדות חרבות לקראת הקרב ביניהן במחזור האחרון, רעננה מנצחת בנשר ומכבי חיפה אבי עושה צעד חשוב בקרב ההשרדות ושולחת את זכרון אל מתחת לקו האדום.



מכבי אבי חיפה 85(65) - מכבי זכרון יעקב 67(73)
רבע ראשון מצוין לחיפה ובמיוחד לדרור אביב ולמייק שביט שחגג בערב המשחק יום הולדת 18
חיפה גמרה את המשחק ברבע הראשון כשתוצאת הרבע 34:10 לחיפה
ברבע השני המגמה נמשכה ותוצאת הרבע השני 25:17 לחיפה .
תוצאת המחצית 27:59 לחיפה.
במחצית השנייה זיכרון חזרה כמעט למשחק חוסר ריכוז וירידת מתח של חיפה וההפרש ירד ל 20
כל שחקני הספסל של חיפה שולבו במהלך המחצית השנייה כשפער 18-20 הנקודות נשמר עד לסופו.
עוד ניצחון חשוב לחיפה .


הפועל גבעת נשר 67(68) - מכבי עירוני רעננה 79(76)
מאתר רישמי רעננה

המשחק נפתח כששתי הקבוצות משחקות ללא לחץ, מה שגרם לנדנדה שהסתיימה ביתרון קל למארחים - 16:18.
ברבע השני רעננה חיזקה את הגנתה בראשותם של צחי דוד ואריאל סעל, שהחזיקו את נשר עם 12 נקודות ברבע. בהתקפה היו אלה אבי ביבי, אורי אנשל ואור ארינוס(שחזר רעב לכדור מטיול בתאילנד) שהעלו את האורחים ליתרון 36:30 במחצית.
האורחים המשיכו במומנטום גם ברבע השלישי, עם יכולת טובה של ביבי, אנשל וארינוס, שהגדילו את הפער עד 57:48.
גבעת-נשר פתחו את הרבע האחרון עם שתי שלשות בנסיון לחזור למשחק, אך שלשה של אור פוזננסקי ועוד שתיים רצופות של ארינוס לא נתנו למארחים להתקרב ובסיום 79:67.
הירבו לרעננה:
אור ארינוס ואבי ביבי 17 כ"א,
אור פוזננסקי 13,
אורי אנשל וגל פלד-חיון 7 כ"א.

א.ס. רמת השרון 94(74) - הפועל כפר-סבא גפן 86(88)
רמה"ש שהביסה את זכרון במשחק השלמה, מוציאה עצמה ממרוץ ההשרדות עם הניצחון החשוב הזה מול כפר סבא שרק במחזור האחרון ניצחה את המוליכה מחדרה.


מכבי עמיחי חדרה 109(78) - הפועל חיפה 58(38)
חדרה מתאוששת על חשבון נועלת הטבלה

הפועל גבעת חיים 56(31) - מכבי חיפה משה 83(66)
ניצחון משכנע של החיפאים שמחפשים לחזור למקום השלישי, חיפה הובילה בכל שלבי המשחק ומסבכת את ג"ח הנמצאת בסכנת ירידה.

בית"ר בנימינה 99(85) - מכבי הוד השרון 72(68)
מאתר רישמי בנימינה

בנימינה פתחו את המשחק עם איתי הלפרין, איילון גלר, יותם ויסברג, גל חלמיש וטל חליבה.
בנימינה הכתיבה קצב מהיר עם פתיחת המשחק, כשהיא מנסה לברוח ליריבתה ועלתה ליתרון משמעותי ראשון, 8-17 בזכות יכולת טובה של גלר, חליבה וחלמיש.
למרות השליטה הבנימינית מן הפתיחה, האורחים לא נשברו ורצו 0-9, מה שהשווה את התוצאה וגרם לרמי הדר- המאמן הבנימיני להזעיק פסק-זמן בכדי לעצור את המפולת. טל חליבה המשיך ליהיות מצויין, ו-7 נק' רצופות שלו (13 ברבע הראשון) סיימו את הרבע הראשון ביתרון בנימיני, 26-19.

גם לרבע השני הגיעו שחקני בנימינה נחושים במטרה להגדיל את היתרון ולברוח לקבוצה האורחת, אך הגנה קשוחה של הוד השרון מנעה מהם לעשות זאת. בעקבות המאמץ הרב ששחקני שתי הקבוצות השקיעו במהלך הרבע הראשון, קצב המשחק ירד, כאשר ההפרש נע בין 9 ל13 לטובת המקומיים.
2 שלשות של אליאל בסוף המחצית העלו את בנימינה ליתרון שיא בירידה להפסקה, 35-51.

בפתיחת המחצית השנייה חלמיש הציג יכולת נהדרת בשני צידי המגרש, ובמהרה העלה ליתרון 35-57. למרות חסרונו של גלר בשל בעיית עבירות, בנימינה הציגה יכולת נהדרת לאורך הרבע השלישי, כאשר את מקומו של הרכז ממלא בהצלחה רעי ברמן.
אליאל הלפרין וגל חלמיש המשיכו להציג יכולת טובה, וכבר העלו את בנימינה ליתרון 46-73, שלא הותיר שום סיכוי לקבוצה האורחת לחזור. בנימינה המשיכה לשלוט ברבע זה, אותו ניצחה 19-34, ולאחר 3 רבעים בנימינה הוליכה בבטחה, 54-85. הרבע האחרון היה לפרוטוקול, והמאמן המקומי ניצל זאת כדי לשתף את כל שחקניו. 72-99 לבנימינה בסיום, שלמרות הקשיים בדרך, ניצחה באופן מרשים ביותר.

קלעו לבנימינה:
טל חליבה- 24 נק' (13 ברבע הראשון), גל חלמיש-20 נק' (11 ברבע השלישי), אליאל הלפרין- 18 נק' (4 שלשות), איילון גלר-13 נק', רעי ברמן- 6 נק', יותם ויסברג-5 נק', עמרי שגב, אור שלוסברג ויבגני סמייב 3 כ"א, ארז בן יעקב ואיתי הלפרין 2 כ"א.

בנימינה נמצאת כרגע במקום ה-2 בטבלה, כאשר נשארו עוד שלושה מחזורים עד לסוף העונה. עד למשחק העונה מול המוליכה חדרה, שייערך במחזור הסיום, נותר רק משחק אחד לבנימינה, כאשר במחזור הקרוב היא חופשית ולאחר מכן תצא לגבעת-חיים מתחתית הטבלה.
לקבוצה החדרתית מצפה משחק קשה מול מכבי משה חיפה בחוץ, שהפתיעה במחזור שעבר את הבנימינים, ואחריו משחק ביתי מול הוד השרון. בנימינה תקווה להפסד של המוליכה באחד מן המשחקים שנותרו לה, אחרת תהייה חייבת לנצח את חדרה בלמעלה מ15 הפרש, משימה לא קלה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();