נוער ארצית שרון - תמונת מצב לקראת סיום
גיל שטיין ,08/04/2007

בשל פיצול רב של משחקים לא ניתן היה לסקר את המשחקים באופן סדיר אליו הורגלנו במשך העונה. אנו נכנסים למחזור ה 23 ארבעה מחזורים לסוף העונה והמצב בשתי הקצוות חם אש.....





שלחו לנו תוצאות ודיווחים

מאבק האליפות עדיין בעיצומו כששתי המוליכות מפסידות בחוץ במחזור האחרון, לחדרה נותרו 4 משחקים בנימינה 3 כשבמחזור האחרון הן נפגשות ראש בראש, חדרה פוגשת בדרך את הפועל חיפה בבית, מכבי חיפה משה חוץ והוד השרון בית, לבנימינה נותרו שני משחקים בדרך למפגש המסקרן הוד השרון בבית וגבעת חיים בחוץ, ללא ספק מעידה של חדרה בחיפה יפעיל המון לחץ על חניכיו של חיים אשכנזי וכדי להעביר את הלחץ לבנימינה אסור לחדרה לחלק מתנות.


מאבקי התחתית מתחילים ממרכז הטבלה כשרק משחק אחד מפריד בין המקום השביעי לקו האדום, ראשית אנו נפרדים רשמית מהפועל חיפה שתשחק במחוזית בעונה הבאה, חיפה השיגה העונה רק שני ניצחונות ובמרחק 5 משחקים ממקום המבטחים.
השאלה היא מי מועמדת להצטרף לחיפה?! תיאורטית יש 6 קבוצות במצב של סכנת ירידה: נתניה, הוד השרון, ג"ח, זכרון, רמה"ש ומכבי אבי חיפה.
אליצור מכבי נתניה ניצחה את אבי חיפה בבית וקפצה זמנית למקום השביעי לאחר שבילתה מחזורים רבים מתחת לקו האדום, נותרו לה שלושה משחקים שהחשוב ביניהם זכרון בחוץ, האם יוסי בונן שהעלה את זכרון בעונה שעברה מהמחוזית יוריד את חניכיו לשעבר בחזרה?! אם נתניה תנצח בזכרון שני משחקיה מול רעננה בבית וכפ"ס בחוץ יהיו חסרי משמעות עבורם.
הפועל גבעת חיים גם להם נותרו שלושה משחקים, מכבי חיפה משה בבית, הוד השרון בחוץ ובנימינה בבית, ג"ח חייבת לגנוב ניצחון אחרת היא תהיה תלויה בתוצאות של רמה"ש, חיפה אבי וזכרון.
מכבי הוד השרון עם ארבעה משחקים קרוב לודאי שתצליח במשימה ותשרוד את העונה נוכחית אך תאלץ להמתין כי במחזור הקרוב תתארח בבנימינה, ג"ח בבית, חדרה חוץ ובמחזור האחרון תארח את רמה"ש.
מכבי זכרון יעקב אחת המועמדות הרציניות לירידה עם ארבעה משחקים לסוף כשאחד השלמה מול רמה"ש בחוץ,אבי חיפה בחוץ,נתניה בבית ורעננה בחוץ, זכרון תשחק מול קבוצות עדיפות עליה שהסיכוי היחידי שלה הוא בבית מול נתניה וגם כאן הפרש הסלים חשוב (11-).
מכבי אבי חיפה עם הגרלה יותר נוחה כשתארח את זכרון במחזור הקרוב,רעננה בחוץ,כפ"ס בבית ובמחזור האחרון הפועל חיפה בחוץ, ניצחון על זכרון והפועל חיפה יספיק למכבי לשרוד את העונה הזאת.
א.ס. רמת השרון עם חמישה משחקים תפגוש את זכרון בבית למשחק השלמה, כפ"ס בבית, הפועל חיפה בחוץ, חיפה משה בבית והוד השרון בחוץ. השרונים לא ימעדו בבית מול זכרון ובחוץ מול הפועל חיפה מה שיספיק להם כדי להישאר עוד עונה בארצית.

להזכירכם המחזור ה 23 נדחה ליום שני 16.04.07

מכבי אבי חיפה 65 - מכבי זכרון יעקב 73

הפועל גבעת נשר 68 - מכבי עירוני רעננה 76

א.ס. רמת השרון 74 - הפועל כפר-סבא גפן 88

מכבי עמיחי חדרה 78 - הפועל חיפה 38

הפועל גבעת חיים 31 - מכבי חיפה משה 66

בית"ר בנימינה 85 - מכבי הוד השרון 68







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();