נוער ארצית שרון - חיפה כפ"ס
גיל שטיין ,31/03/2007

הרכבת מבנימינה נעצרת בחיפה, ניצחון ענק למכבי חיפה משה על בית"ר בנימינה, חדרה מתעקשת להשאיר את המטח למחזור האחרון עם הפסד ראשון העונה בכפר סבא...שאר המשחקים בפנים

ארבעה מחזורים לסיום עמק חפר מורידה רישמית את הפועל חיפה למחוזית , רעננה חוזרת לעצמה מול רמה"ש, זכרון מתקרבת אף היא למחוזית, נתניה מנצחת את חיפה וכפר סבא את חדרה .


מכבי חיפה משה 73 - בית"ר בנימינה 64
לאחר ההפסד המפתיע בהוד השרון מתאוששת חיפה משה על
חשבונה של לא אחרת מהטוענת לכתר בנימינה, משחק הגנתי משובח שמשאיר את חלמיש וחליבה עם מספר נקודות חד ספרתי נותן למקומיים את הניצחון המפתיע והמקום בצמרת שלו הם ראויים.
רבע ראשון :22-14
אמצע הרבע השני חיפה הגיעה ל40-25
בשיא חיפה הגיע ל31-48.
בנימינה צימקה את הפער עד ל69:61
סיום משחק:73:64 לחיפה
בלטו בחיפה: רון סגל,אור סגל,אוהד דוקס ומעל כולם גלעד קלאך
חליבה קלע 2 נק',חלמיש ומספר 8 כל הזמן החטיאו מתחת לסל, היחיד שבא לעבודה בבנימינה הרכז גלר ומספר 13.

הפועל חיפה 52 - הפועל ע"ח ג"ח 61
עמק חפר מגיעה לרוממה האולם הקשה ביותר בליגה ומנסה להשיג ניצחון שלישי רצוף, הפועל חיפה מנסה לשמור על הכבוד שלה כשתנסה להפתיע את עמק חפר.

המשחק נפתח בשליטה אבסולוטית של העמק, ניל גרינפלד עם 8 נק' בפתיחה נותן את הפוש לעמק ובמשחק קבוצתי מצליחים לשבור את הפועל חיפה כשהרבע נגמר 21:5 לעמק חפר, יתרון סביר.

ברבע השני הפועל חיפה התעוררו קצת ומור מנשה מצליח להשאיר עוד איכשהו את חיפה בתמונה, סוף רבע שני 39:18 סקור נמוך לחיפה.

הרבע השלישי נפתח טוב מצד שתי הקבוצות עם מלחמה גדולה, כשגיא מרקס ויפתח שטרנברג מצד העמק עושים את העבודה ומצד חיפה היה זה שוב מור מנשה עם עוד רבע מוצלח. רבע שלישי הסתיים בתוצאה 53:34 יתרון מבטיח לעמק.

הרבע האחרון נפתח בצורה גרועה מאוד של העמק ובצורה פנטסטית של המארחים כשגוני קציר מנצח על החבורה, מלחמה קבוצתית של המק לא נתנה ליתרון לנזול ועמק חפר עם ניצחון שלישי רצוף מאותת לליגה על הישארותה!
בסיום 61:52 לעמק חפר.

מכבי רעננה 94 - א.ס. רמה"ש 71
משחק מדהים של אבי ביבי (23נ') והתעוררות של אור פוזננסקי במחצית השניה (39נ' 4 שלשות והטבעה) היוו את ההבדל בין שתי הקבוצות.

מכבי זכרון יעקב 55 - הפועל גבעת נשר 71
זכרון מתקרבת למחוזית וחייבת לנצח את נתניה במחזור הבא אם תרצה להשאר לעוד עונה בארצית
קלעו לנשר
תומר זילברמן- 15
איתמר הולצמן- 14
עמית למברג- 11
טל ברק- 9
ניר קרייזמן- 8
גל ציימן ואור מהצרי- 6 כ"א
אלי שפירו- 2

אליצור מכבי נתניה 69 - מכבי אבי חיפה 60
משחק צמוד ברוב שלבי המשחק כשנתניה מובילה בהפרש שנע בין 5 ל8, במחצית השניה הגדילה נתניה את הפער ל15 בראשותו של טייאר היעיל, חיפה לא הרימה ידיים ו1.30 על השעון ההפרש ירד ל4 בלבד, פסק זמן של המקומיים החזיר אותם למשחק ונתניה מגדילה את היתרון ומבטיחה לעצמה תאורטית עוד עונה בארצית.

הפועל כפר סבא 68 - מכבי חדרה 60
חדרה מתעקשת להקשות על עצמה ולהביא את הכרעת האליפות למשחק מול בנימינה במחזור האחרון, החדרתים מאבדים הזדמנות פז לברוח לדולקת אחריה שהפסידה בחיפה, עפר מזרחי מופיע למשחק עם שמונה שחקנים בלבד ומנחילים הפסד ראשון למובילת הטבלה.במשחק צמוד לכל אורכו לא עמדה חדרה מול האזורית האגרסיבית של המארחים נצחון גדול לכפר סבא.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();