כספי, רוצה מדלייה



נבחרת הנוער מתחילה היום - "ספסל" כבר שם
שלומי פרי ,15/07/2006

נבחרת הנוער תפתח היום ב16:45 את אליפות אירופה במשחק נגד בולגריה. נבחרת עם כשרונות בלתי רגילים שעשתה הכנה יוצאת מן הכלל, אבל גם עם הרבה מאבקי כוחות ומעט הגנה. אז אם ישכחו שם מכל הבלאגן ויתחילו לשחק כדורסל ביחד ולשמור... אולי יחזרו הביתה עם מדליה. סגל הנבחרת ולוח המשחקים בפנים. שי סגלוביץ שלנו יהיה שם ויסקר.

בואו לעקוב ולדסקס איתנו בפורום בזמן המשחקים

לוח המשחקים של השלב המוקדם
יום ג', 16:45: בולגריה
יום ד', 16:45: איטליה
יום ה', 16:45: גרמניה

גל מקל - רכז, 1.91 מ', 4.3.88
רכז הנבחרת, שיחק השנה בנוער של מכבי תל-אביב, זכה עימה בגביע המדינה לנוער, והוביל אותה עד לגמר אליפות הנוער. ישחק בעונה הבאה באוניברסיטת וויצ'יטה סטייט, אך קודם לכן ינסה להצעיד את הנבחרת לרבע הגמר ויהווה בורג משמעותי בהצלחותיה של הנבחרת בקמפיין הנוכחי. נבחר לחמישיית העונה בליגת הנוער.

עומרי כספי - פורוורד, 2.04 מ', 22.6.88
שחקן בוגרים במכבי "עלית" תל-אביב. היה שותף גם בנבחרת הנוער בשנה שעברה למרות שהיה צעיר בשנה, וכמובן שאם שנה שעברה היה חלק מרכזי בנבחרת, השנה יצטרך להנהיג את הנבחרת ולהובילה באליפות אירופה. צפוי להיות אחד מהשחקנים המצטיינים בטורניר. נבחר לחמישיית טורניר אלברט שוויצר.

ערן אסנטי-אסרא - גארד, 1.94 מ', 9.6.88
שחקן אליצור מכבי נתניה ותיכון שרת. זכה השנה בדאבל - אליפות ליגת הנוער ואליפות ליגת העל לבתי ספר. נבחר בחמישיית העונה בליגת הנוער. שחקן משמעותי מאוד בנבחרת אשר מייצב מצד אחד את הגנתה, ומצד שני מביא את היכולות האתלטיות שלו בהתקפה.

אחיעד בוקרא - פורוורד, 2.02 מ', 24.2.88
שיחק השנה בנוסף לקבוצת הנוער של אליצור אשקלון גם בקבוצת הבוגרים של המועדון, ולמרות שקיבל דקות מועטות בה, צבר ניסיון באימונים ובמשחקים ששיחק.
אתלט מדהים וריבאונדר מצויין, ויצטרך להביא בנוסף לפרמטרים בהגנה שהוא נותן לנבחרת גם יכולת התקפית ושליטה מתחת לסלים.

יבגני ליוטרין - סנטר, 2.00 מ', 1.1.88
שחקן גליל-עליו שלמרות גובהו היחסית נמוך בעמדת הסנטר של הנבחרת, מחפה על כך באגרסיביות ובהרבה רצון.
תהיה לו עבודה לא קלה מול גבוהי הנבחרות השונות בטורניר, אך אל דאגה, הוא בטוח יסתדר איתם.
יצטרך לעזור לנבחרת בכל מה שקשור באזור הצבע, הן בחלק ההתקפי והן בחלק ההגנתי. נבחר בחמישיית העונה של ספסל בליגת הנוער.

שון דניאל - גארד, 1.93 מ', 4.5.89
שיחק השנה בנוער של מכבי תל-אביב, והיה שותף מלא לזכייתה בגביע המדינה למרות גילו הצעיר מרוב שחקני הליגה. גם בשנה הבאה יהיה באליפות אירופה לנוער, וכמובן יהיה מהמובילים בה, גם השנה יהיה לו חלק משמעותי בנבחרת. הבן של מוטי..כבר לא צריך להזכיר.

עידו סטולרו - גארד, 1.88, 11.8.88
שחקן תיכון שרת ואליצור מכבי נתניה. נבחר לשחקן המצטיין בליגת העל לבתי ספר, ונבחר לחמישיית העונה בליגת הנוער. שחקן חכם בעל קליעה טובה מאוד מבחוץ. האם יצליח להסתדר באליפות מבחינה פיזית ?

אנטון שוטבין - סנטר, 2.01, 25.1.89
שחקן בכיתה י"א, היה שותף בזכייתה של מכבי תל-אביב בגביע המדינה לנוער. שיחק בתיכון עירוני ט'.
אתלט וחוסם טוב, שיצטרך לתת גוף לגובהים של הנבחרות היריבות, וכמובן שלא צפויה לו עבודה קלה. שחקן טכני מאוד. צפוי להיות השחקן הטוב בליגה לנוער ובליגת בתי הספר בעונה הקרובה.

עודד ברנדוויין - רכז, 1.80 מ', 15.2.88
שחקן בני הרצליה נוער, והיה בורג משמעותי בהעפלתו של תיכון "היובל" הרצליה לגמר ליגת העל לבתי ספר. למרות גובהו היחסית נמוך, מנצל את מהירותו וזריזותו האדירה, ועושה הרבה צרות להגנת היריב.

טל רונן - גארד, 1.86, 14.12.88
תלמיד כיתה י"א, אך בעקבות תאריך לידתו לא יוכל להיות חלק בנבחרת הנוער הבאה של ישראל. שחקן בני הרצליה נוער, והיה שותף בהצלחותיו של "היובל" הרצליה בליגת העל לבתי ספר. קלעי טוב. שחקן אנרגטי עם המון רצון.

איתי רון - גארד, 1.86, 25.1.88
שחקן הפועל "עמק-יזרעאל" בנוער, שהעפיל איתה לחצי גמר אליפות המדינה לנוער. הצטרף לנבחרת בחלק האחרון של ההכנה, אך הוכיח את עצמו ולכן מצוי בסגל הנבחרת לאליפות. עוד שחקן אנרגטי שמכניס הרבה התלהבות בכל פעם שעולה על הפרקט.

מתן סונגו - סנטר, 2.03, 31.5.88
שחקן הפועל גליל-עליון בנוער ותיכון עמק החולה בליגת העל לבתי ספר. היה חלק משמעותי בהעפלתה של הפועל גליל עליון לחצי גמר אליפות המדינה לנוער. בעל יכולת חסימה טובה, ויצטרך לעבוד קשה ולתת בשר ועבירות מול השחקנים הגבוהים של הנבחרות השונות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();