גביע האיגוד לנוער - פתח-תקוה שואו
ספסל ,13/05/2006

במשחק שהתקיים ביום חמישי נצחה מכבי פתח- תקוה את מכבי הוד השרון בתוצאה 50-91. החבורה הפתח תקואית, שהייתה הראשונה שהבטיחה את עלייתה לליגה הלאומית, תשלים דאבל הסטורי אם לא יקרה הבלתי צפוי ביום ראשון בהוד השרון.

מכבי פתח-תקוה 91 - מכבי הוד השרון 50
מכבי פתח-תקוה במשחק הגנה מרשים תוך שינויי סוגי הגנות במהלך ההתקפה, הצליחה לעצור את הוד השרון על 25 נקודות לאחר שלושה רבעים. מכבי פתח-תקוה הגיעה מוכנה בצורה מושלמת למשחק, הקבוצה הכירה כל מהלך בהתקפת הוד השרון וכל תנועה של כל אחד משחקניה מהראשון ועד האחרון.

את הרבע הראשון פתח תקוה פתחה בסערה והבהירה להוד השרון מי בעל הבית על המגרש. הרבע מסתיים בתוצאה 20-11 כשאדו יהודה בתצוגת כדורסל נדירה, מתפוצץ מול חבריו מהוד השרון וקולע 11 נקודות ברבע.

ברבע השני פתח-תקוה המשיכה במגמה כדי לנסות להוציא את העוקץ מהמשחק השני. המחצית מסתיימת בתוצאה 38-18 כשאור פריד מככב עם 12 נקודות ברבע בדרך ל28 בכל המשחק.

במחצית הובהר בפ"ת שלא מורידים את הרגל מהגז אפילו לא לרגע אחד. הוד השרון עלתה נחושה למחצית השנייה אבל היא לא יודעת מה מצפה לה. פ"ת במשחק מושלם לעיני 650 אוהדים רועשים שלא נראו מזה זמן בפ"ת] התפוצצה על הוד השרון והתוצאה בסיום הרבע השלישי היא 65-25. אבי כהן עם רבע מעולה מסיים עם 11 נקודות ו12 רבאונדים.

ברבע הרביעי אפשרה פ"ת להוד השרון לנשום, הוד השרון אמנם קלעה 25 נקודות אבל מקבלת 26 כשמייקל לואיס במגוון חסימות וחדירות מרים את הקהל האישי שלו (100 ילדות משוגעות) לשמיים.

יש לציין את אור אמרגי, שחקן הנשמה של הקבוצה, במשחק הגנה מדהים ואבירם זליקוביץ' שעתיד מזהיר לפניו בנוער לאומית בשנה הבאה.

את המשחק שפטו מצויין טומי וובר ושי מרון לעיני 650 צופים באולם עולמות בפ"ת.

הרבו לפתח-תקוה:
אור פריד 28 נק'
אדו יהודה 19 נק'
אבי כהן 16 נק'
מייקל לואיס ואבירם זליקוביץ 11 נק' כ"א








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();