סגל נבחרת הנוער לטורניר שוויצר
שלומי פרי ,14/04/2006

היכרות עם 12 השחקנים שייצגו את נבחרת הנוער של ישראל בטורניר אלברט שוויצר היוקרתי במנהיים, גרמניה.

סגל הנבחרת






גל מקל - מכבי תל-אביב
רכז - 1.88 - 4.3.1988
בשנתיים שלו במכבי ת"א הוביל מקל את הקבוצה למאזן מדהים של 42 - 2 בליגה. לאליפות בעונה שעברה וגביע העונה. מאז שהגיע למכבי מרמת השרון הוא התחזק, שיפר מאוד את הקליעה, שיפר את קבלת ההחלטות והפך להיות המנהיג של הקבוצה. נבחר לחמישיית העונה בליגה לנוער בשנתיים האחרונות.







אור רון - הפועל ירושלים
רכז - 1.81 - 8.3.1988
גארד עם קליעה טובה מבחוץ ושליטה מצויינת בכדור. בנו של מאמן הכדורסל עופר רון. יחד עם אבישי דרעי הוביל את הפועל ירושלים למקום השלישי בדרום העונה. אוהב את הדקות האחרונות.






עודד ברנדווין - בני הרצליה
רכז - 1.77 - 15.2.1988
רכז מהיר מאוד ואנרגטי. מנהל התקפות מתפרצות מצוין. קלעי טוב משלוש. הוביל השנה את היובל הרצליה לגמר התיכונים.







שון דניאל - מכבי תל-אביב
גארד/פורוורד - 1.96 - 4.5.1989
הגיע בקיץ האחרון למכבי ת"א מהפועל חולון. תלמיד כיתה י"א בגימנסיה הריאלית ראשון לציון. מלך הסלים של אליפות אירופה לקדטים 2005 עם 25.3 נק' למשחק. סקורר. לוחם על המגרש אם כי לפעמים לוקח את זה קצת רחוק מדי. לא אוהב להפסיד. שחקן חזק מאוד פיזית. הבן של מוטי דניאל.






עומרי כספי - מכבי תל-אביב
פורוורד - 2.02 - 22.6.1988
גבוה עם יכולות של גארד. יכול לקחת רבאונד, להוביל כדור ולסיים בהטבעה בצד השני. משחק השנה בבוגרים של מכבי ת"א ולא בקבוצת הנוער. זורק הרבה מבחוץ אם כי הקליעה שלו לא באחוזים גבוהים. מאוד מגוון. יכול לשחק בעמדות 2-3-4-5. פוטנציאל גדול מאוד שעם הרבה עבודה יוכל להגיע לרמות הכי גבוהות.







אנטון שוטבין - מכבי תל-אביב
פורוורד/סנטר - 2.01 - 25.1.1989
עוד שחקן שעשה קפיצת מדרגה בשנה האחרונה, רק בכיתה י"א ואפשר כבר עכשיו לרשום אותו כמועמד הבולט לתואר שחקן העונה בליגה לנוער בשנה הבאה. יד רכה מאוד כולל מטווח 3 נק', אחוזים גבוהים מהשדה. לא מפחד ממגע, מוסר מצוין. צריך לשפר את האתלטיות והמהירות. נבחר לחמישיית העונה בליגה לנוער העונה.







עידו סטולרו - אליצור מכבי נתניה
שוטינג גארד
הקלעי שהגיע לנתניה מגן שמואל לפני שנתיים הפך להיות חלק חשוב בקבוצה, הוא מוסר מצוין וקולע עוד יותר טוב, שחקן שמכניס הרבה אנרגיות לקבוצה. הוביל את תיכון שרת נתניה לאליפות בתי הספר השנה. נבחר לחמישיית העונה בליגה לנוער.






ערן אסנטי - אליצור מכבי נתניה
גארד - 1.92 - 9.6.1988
אסנטי התאושש מפציעה קשה בעונה שעברה, הוא אמנם לא אתלטי כשהיה אבל עדיין חזק מאוד פיזית. קבוצתי מאוד, משחק בשקט נפשי ושחקן שכיף מאוד לאמן. הוביל את תיכון שרת נתניה לאליפות בתי הספר השנה. נבחר לחמישיית העונה בליגה לנוער.






אחיעד בוקרא - אליצור אשקלון
פורוורד/סנטר - 2.04 - 24.2.1988
מבחינה גופנית מדובר על פנומן שלא נראה בארץ זמן רב. אבל החל לשחק כדורסל בגיל מאוחר ועדיין לוקה בטכניקה.
אתלט נדיר. חוסם נהדר, רבאונדר טוב עם ידיים ארוכות.
אבל בכל הקשור להתקפה והכנסת הכדור לטבעת יש לו המון מה להשתפר.







ייבגני ליוטרין - גליל עליון
סנטר - 2.00 - 1.1.1988
הסנטר מקרית שמונה שהתחיל בכלל כשוער כדורגל, הגיע לפני שנתיים לגליל והפך להיות הגבוה הדומיננטי בליגה.
הוא חזק מאוד ומשחק עם הרבה תשוקה, תכונה שחסרה להרבה גבוהים. הוא אמנם לא אתלטי במיוחד ולא מספיק גבוה, אבל כמו קוז'יקרו שגדל גם הוא בגליל, משחק עם המון כוח ואולי זה יאפשר לו לשחק ברמות היותר גבוהות. נבחר לחמישיית העונה בליגה לנוער בשנתיים האחרונות.







מתן סונגו - גליל עליון
פורוורד/סנטר - 2.02 - 31.5.1988
החל לשחק כדורסל בגיל מאוחר יחסית אך מאז משתפר המון משנה לשנה. עדיין לא מספיק יציב. שנה הבאה בליגת העל של בתי הספר יהיה חייב לפרוח. בחירה מפתיעה לסגל הסופי של הטורניר.







אייל סולומוביץ' - עירוני נהריה
פורוורד - 2.01 - 1.8.1989
גדל וגר בטבעון, משחק בעירוני נהריה, הוביל את קבוצת הנערים יחד עם רועי ויטנשטיין לזכיה בגביע המדינה. גבוה סקורר עם יד רכה מכל הטווחים, כולל מ 3 נק'. לא מהיר ולא אתלטי אבל משתפר בתחומים האלה משנה לשנה.


מאמן - ארז ביטמן
בן 37
היה עוזר מאמן שני במכבי ת"א בעונת 02/3 והיה אמור לאמן בדנמרק את קופנהאגן בקיץ 2003, אבל זה לא הסתדר עקב בעיות כלכליות של המועדון. באמצע עונת 03/4 החליף את חנוך מינץ במהלך העונה בגליל והגיע איתה לחצי גמר הגביע. פתח את עונת 04/5 במ.כ. חיפה, אך הוחלף במהלך העונה. עונה ראשונה כעוזר מאמן בהפועל ירושלים, היה כבר עוזרו של ארז אדלשטיין בנבחרת הנוער בעבר.

עוזרי מאמן - אוהד גולדברג ושי זרצקי






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();