הנבחרת מסכמת
שלומי ורפי, בלגרד ,24/07/2005

תגובות מפיהם של אלישי כדיר, עומרי כספי, דורי אסף ויוגב אוחיון, המילה אכזבה חוזרת בכל התגובות.

אלישי כדיר: "אני חושב שבסך הכל מקום שביעי זה מקום מכובד, היו כמה משחקים שהתפספסו לנו בדרך אבל אני לא יוצא עם תחושה של פספוס, מבחינה אישית, בשבילי זו פעם ראשונה באירופה, זה לא ליגה לנוער פה, אני שמח על כל רבאונד, כל אסיסט, כל נקודה שהצלחתי לעשות ברמה הזאת.
ראיתי הרבה שחקנים גבוהים ממני בעשרה ס"מ שמשחקים בעמדה מס' 3, לא רואים דברים כאלה בארץ, זה רק גורם לך לרצות להשתפר.

עומרי כספי: "אני חושב שהיינו יכולים לעשות יותר מבחינה קבוצתית, לא הוצאנו מעצמנו את המקסימום, אנחנו בסך הכל מרוצים, מקום שביעי זה מכובד, זה מחזור מאוד טוב ומוכשר. מבחינה אישית שלי היה יכול להיות יותר טוב, אבל אני הצעיר פה בנבחרת, נחזור הביתה, נעבוד קשה ויהיה בסדר"

דורי אסף: "יש קצת תחושה של אכזבה, יכולנו להשיג מקום טוב יותר, כולם פה מרגישים את זה, באופן אישי זו היתה חוויה ששמחתי לעבור, אני מאחל לכל שחקן לעבור חוויה כזאת, נהניתי מאוד"

יוגב אוחיון: "כמובן שכולם התאכזבו מאוד. הנבחרת הזאת הולכת הרבה זמן ביחד ותמיד היינו ביחד, לפעמים לא הולכים כמו שמצפים אבל אין מה לעשות. מבחינה אישית אני מאוד מאוכזב מהיכולת שלי בטורניר, דברים לא הלכו כמו שהייתי רגיל, לא הייתי חד ואני יודע שהרבה שחקנים בנבחרת לא הרגישו חדים כמו שאנחנו רגילים, אבל אין לנו תירוצים, עשינו את המקסימום ואין מה לעשות שלא הלך, דברים לא הלכו והחלום שלנו התנפץ, רצינו 1-5 לפחות.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();