היום מול סרביה, עם הראש לצרפת
שלומי ורפי, בלגרד ,21/07/2005

נבחרת הנוער תשחק היום לעיני 4000 צופים מול הנבחרת המארחת את האליפות, סרביה. בשבת תשחק ישראל ב5-8 מול צרפת, כשבמקביל ישחקו לטביה ורוסיה. שימו לב - המשחק לא ישודר בסלולרי.
וגם: נא להכיר, בקי גריפין של הסרבים.

נבחרת הנוער של ישראל תשחק היום בשעה 19:15 מול נבחרת סרביה. כ 4000 צופים לערך מגיעים לכל משחק של הנבחרת המארחת וגם הערב צפוי מספר כזה של צופים.
לישראל זו תהיה הזדמנות להנות מחוויה של משחק מול אולם מלא וגם הזדמנות לתת לכמה שחקנים מנוחה לקראת המשחקים על מקומות 5-8. יבגני ליוטרין יקבל דקות על חשבונו של אלישי כדיר העייף וגם גייזלר ובוכבינדר צפויים לקבל יותר דקות מהרגיל.
גם הסרבים שהבטיחו את עלייתם לחצי הגמר מהמקום הראשון בבית צפויים לתת לכוכבים מנוחה. לפחות לפי דברי מאמנם, סטבן קאראדזיץ', הרכז הסרבי הראשון ננאד מיאטוביץ' פצוע ובספק למשחק ולהמשך האליפות.

הטלוויזיה הסרביה שידרה עד כה את כל משחקי הנבחרת הסרבית בשידור ישיר וגם המשחק הזה צפוי להיות משודר.
אם יש לכם צלחת לווינית תנסו לחפש את המשחק.

השחקנים הסרבים הבולטים:
דרגן לבוביץ', 2.07 בנוי נהדר, לא אתלטי, אבל חזק מאוד עם יכולת סיום נהדרת מתחת לסל, 15.4 נק', 9.0 רב' בממוצע באליפות עד כה.

השחקן החביב עלינו באליפות הוא מרקו דיורקוביץ', פורוורד/סנטר 2.05 שכולו לב ונשמה, לא כשרון גדול אבל שחקן שנותן 120 אחוז בכל משחק. 14.2 נק', 4.4 רב' באליפות עד היום.

דווקא הגבוה השלישי, ולאדימיר דאסיץ', הוא השחקן בעל הפוטנציאל הגבוה ביותר בנבחרת הסרבית, רק בו 17, עם גובה של 2.06 ועתיד גדול, גוף בנוי לכדורסל, גבוה ואתלטי עם קליעה ומסירה מצויינים, 10.0 נק', 4.4 רב' למשחק עד כה באליפות.

ננאד מיאטוביץ' הפצוע, הוא הרכז הפותח של הסרבים, שחקן עם צעד ראשון מהיר, שליטה טובה בכדור, מצוין במתפרצות,
9.4 נק' למשחק באליפות.

לסרבים שני קלעים מצויינים, מילנקו טפיץ' ומילוש תאודוסוביץ', השני עם עתיד גדול, משיג באליפות ממוצעים מרשימים של 8.4 נק', 3.8 רב' ו 5.6 אסיסטים, כל אחד יפה יותר מהשני.

בשל חוסר החשיבות של המשחק לא נעביר אותו בשידור ישיר בסלולרי.

ישראל תדע כבר לפני תחילת המשחק מי תהיה יריבתה במשחק על מקומות 5-8 ביום שבת. היריבה תהיה המנצחת בין צרפת ללטביה במשחק שייפתח בשעה 17:00, אנחנו נעדכן מבלגרד.

השידורים הישירים בטלוויזיה הסרבית הביאו לאולם גם שדרית קווים סרבית נהדרת שהפריעה לנו להתרכז במשחקים, אז כדי שגם אתם תתרשמו, הנה שתי תמונות שלה.


ככה היא נראתה במשחק מול רוסיה


וככה מול ספרד

ונשאלת השאלה, מה היא תלבש מחר מול ישראל, אנחנו מבטיחים לעדכן.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();