אמיתי רותם. בלתי ניתן לעצירה



נערים א': הולכים למשחק שלישי
ספסל ,23/05/2018

הפועל ת"א עם משחק גדול של אמיתי רותם ודניאל הלל שומרת על הבית ומנצחת 78:84 את מכבי ראשל"צ. האדומים משווים את הסדרה ל1-1, ביום שלישי יערך בראשל"צ (אולם עמית) המשחק המכריע בו המנצחת תחגוג אליפות.

משחק לא רע קיבלנו היום במסגרת גמר הפלייאוף לנערים. ברבע הראשון נראה היה שראשל"צ בדרך לניצחון קל ולחגיגות אליפות, אבל כשהאדומים נכנסו לקצב המומנטום עבר אליהם. אחרי מחצית ראשונה צמודה, הפועל ברחו לפער קל שהלך ותפח ועמד בשיאו על 14 בדרך לניצחון. כאמור הסדרה עומדת כרגע על 1-1, מה ששולח אותנו למשחק אחד מכריע על האליפות. יום שלישי, 18:30, אולם עמית ברשל"צ.

סיקור המשחק:
משחק נפתח בקצב מהיר כששתי הקבוצות מניעות כדור והולכות פנימה, אבל זה תורגם בעיקר לאיבודים וחטיפות משני הצדדים. נעם דברת היה הראשון לעלות על הלוח, ושלשה של עידו רוימי העלתה את ראשל"צ ל-5:0 אחרי 3 דקות. האדומים המשיכו להתקשות מול ההגנה האורחת וגם כשהגיעו למצבי זריקה הכדורים מיעטו להיכנס. שלשות של טל פלד ואור סימוביץ הקפיצו את הפער ל-13:4 ושלחו את הפועל לפסק זמן מוקדם. שלשה של דניאלנהלל העירה קצת את האדומים שחזרו למשחק עם נקודות מהקו ו-3/3 של אורי צ'צ'יק, 19:14 אחרי 10 דקות.

איתן בטלר פתח את הרבע השני עם הרבה אנרגיות ויוזמה שתורגמו לשני סלים יפים בצבע לזכות ראשל"צ. ת"א הניעה כדור בהתקפה, הילל שוב קלע שלשה והאדומים נראו יותר במשחק. הכתומים המשיכו לחדור יפה את האין הגנה של הפועל, אבל רשמו הרבה החאטות לצד שלשה אחת של פלד. ת"א הלכה פנימה לאמיתי רותם (10 נקודות ברבע השני) שיחד עם אריאל לחוביץ קיזזו את הפער, ושלשה נוספת של הלל סגרה ריצת 1-9 שהורידה הת ההפרש ל-30:29 בלבד. הפעם היה תורו של עדיאל אלבז לקחת פסק זמן. שתי הקבוצות המשיכו ללכת יפה פנימה כשהיתרון זז מצד לצד בדרך ל-37:39 בירידה להפסקה.

הרבע השלישי בדומה לראשון נפתח קצת בבלאגן התקפי עם החטאות משני הצדדים. ת"א הייתה הראשונה להתאפס עם נקודות של רותם, הלל ולחוביץ ובלי ששמנו לב 41:50 מקומי. ראשל"צ עם 3 איבודים ב-5 דקות. צמד שלשות של פלד ונקודות של נועם דברת החזירו את הכתומים לעניינים, אבל רותם המשיך להיות בלתי ניתן לעצירה בצבע עם עוד מהלך של סל ועבירה ודאנק אימתני לקינוח. עידו רוימי ודברת כ"א עם מהלכים של סל ועבירה דאגו שהפער לא יגדל יותר מידי, 55:63 אחרי 3/4 משחק.

האורחת המשיכה לרדוף ברבע האחרון כשעידו רוימי ודברת מובילים את ההתקפה, אבל לא מספיק כדי להוריד את ההפרש. שלשה ל-4 של אופק גול הגדילה שוב ל-63:75 והקפיצה את הספסל והקהל המקומיים. הפער כבר עלה ל-14 וראלש"צ לקחה שני פסקי זמן רצופים בניסיון להציל את המשחק. אסיסט יפה של פלד לרוימי וחטיפה של דברת ל-2 קלות הורידו ל-10, אבל לא יותר מזה. שלשת קלאץ' של עידו ברגמן קבעה 70:82 דקה וחצי לסיום וסגרה את הסיפור. בסיום 78:84 מקומי.

קלעים
לת"א: אמיתי רותם 27, דניאל הלל 23 (6 שלשות), אופק גול 11, עידו ברגמן 8, אריאל לחוביץ 6, תומר גולן 4, אורי צ'צ'יק 3, עומרי חרוש 2.

לראשל"צ: טל פלד 25 (5 שלשות), נועם דברת 17, עידו רוימי 14, איתן בטלר 7, אור סימוביץ 5, ליאור ברקוביץ 4, רועי ויגודמן 3, עומר פסטרנק 2.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();