טל פלד



נערים א': 1-0 לכתומים
ספסל ,22/05/2018

מחזיקת הגביע פתחה טוב את סדרת גמר הפליאוף, וניצחה 56:67 את הפועל ת"א. רבע שלישי חזק ומטח שלשות ברבע האחרון הפכו פיגור של המארחים לניצחון בהובלת טל פלד שקלע 19 נקודות. המשחק השני - מחר (רביעי) ב-20:30 בתיכונט.

בפעם הרביעית העונה נפגשו מכבי יאיר ראשל"צ והפועל ת"א, ובדומה לפעמים הקודמות גם הפעם זה נגמר עם ניצחון לכתומים. אחרי שניצחו אותם בשני המפגשים בליגה וברבע גמר הגביע, מכבי ראשל"צ רושמת שוב ניצחון על הפועל ת"א, שמקרב אותה צעד נוסף לעבר הצלחת והשלמת דאבל העונה. אבל אחרי שהדיחו את מכבי ת"א בחצי הגמר, לא היינו ממהרים להספיד את האדומים, בטח לא בבית.

הרבע הראשון היה קצת מהוסס ונשמר על סקור נמוך כששתי הקבוצות הולכות פנימה ומציגות משחק קבוצתי יפה. אחרי 10 דקות 11:12 מקומי. האורחת הייתה הראשונה להיכנס לקצב ברבע השני עם נקודות בצבע של דניאל הלל ואופק גול שפתחו פער קל. ראשל"צ המשיכה להתקשות בהתקפה (10 נקודות בלבד ברבע השני, 4 מתוכן של עומר פסטרנק), והפועל המשיכה לברוח עם צמד שלשות של עמרי חרוש וגול. בירידה להפסקה 28:22.

הכתומים שספגו 3 הפסדים בלבד כל העונה לא רצו לרשום את הרביעי, ועלו בטירוף למחצית השניה. נועם דברת חפר בצבע, רועי ויגודמן קלע מבפנים ומבחוץ ויש לנו מהפך. 38:44 לקראת הרבע האחרון. אורי צ'צ'יק פתח את הרבע האחרון עם 2 שלשות לאדומים, אבל ראשל"צ עם מטח שלשות משלה דאגה שהיתרון ישאר אצלה. 2 שלשות של טל פלד ונקודות בצבע על עידו רומי סגרו את הסיפור, 56:67 בסיום ו-1-0 למכבי יאיר ראשל"צ בסדרה.

קלעים
לראשל"צ: טל פלד 19, רועי ויגודמן 14, נועם דברת 12, עומר פסטרנק 8, עידו רומי וליאור ברקוביץ 6 כ"א, אור סימוביץ 2.

לת"א: דניאל הלל 15, אריאל לחוביץ 9, אורי צ'צ'יק ואופק גול 8, אמיתי רותם 6, איתן דלויה 4, גל דגן ועידו ברגמן 2 כ"א.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();