עידן אלבר. לא רחוק מטריפל דאלב



נוער: מכבי ת"א ניצחה בראשון
ספסל ,16/05/2018

סדרת גמר הפלייאוף יצאה לנוער עם משחק חד צדדי בהדר יוסף. הצהובים הציגו משחק יפה מאוד והנעת כדור טובה, והובילו בפער דו ספרתי גבוה כמעט כל המשחק. שיר מוריאדי הוביל את מכבי ת"א עם 23 נקודות, שחר עמיר עם 18 להפועל ת"א. המשחק הבא - יום שלישי בתיכונט.

פעמיים חטפה העונה הפועל ת"א מהיריבה העירונית בליגה, ועוד הפסד אחד צמוד היה להם בגביע. אבל אחרי שהם עברו את גלבוע מעיינות ואת עמק יזרעאל בפליאוף הנוכחי, היו ציפיות שהסדרה הזאת תיהיה יותר שקולה. אבל האדומים לא נכנסו טוב בהתקפה, מנגד הצהובים נראו פשוט מצויין. נשק השלשות שבדרך מאפיין את הפועל ת"א עבד מצויין למכבי ת"א (13 כאלו הערב), ויחד עם התקפה זורמת ומשחק קבוצתי מפרגן, זה נגמר בניצחון קל.

סיקור המשחק
מכבי פתחה את המשחק עם קליעות מחוץ לקשת (דורי סהר וגל כהן), בעוד האדומים ניסו את כוחם בחדירות פנימה שלא צלחו. למרות הגנה קשוחה מצד הפועל, מכבי הצליחה לפתוח פער קל הודות לחפירות בצבע של נווה בן שמן. שלשה של דני אבדיה כבר הקפיצה את הפער לדו ספרתי, 7:17, ושלחה את האדומים לפסק זמן ראשון. גיא פלטין חדר יפה לטבעת ועורר קצת את ההתקפה האדומה, אבל אבדיה המשיך בשלו עם דאנק יפה. שחר לזר בסל ועבירה ועומר הראל שנכנס מהספסל הריצו את האדומים 6-0 וצימקו את הפער, אבל עידן אלבר הגדיל חזרה ל-19:30 בסוף הרבע הראשון.

שחר עמיר ניסה איכשהו לשמור את האדומים בתמונה, אבל ההגנה האורחת פשוט לא הייתה בכיוון. מכבי ת"א הניעה כדור בחופשיות, חילקה אסיסטים יפים וגם ידעה להעניש כל כל טעות וריבאונד הגנה. שלשה של עמית אהרוני הקפיצה ל-23:41, ושלחה שוב את האדומים לפסק זמן לפני שהמשחק בורח. אהרוני הצעיר המשיך להראות משחק חכם ולחלק אסיסטים, השלשות המשיכו להיכנס (10/16 בחצי האשון), ונראה היה שהמשחק הזה נגמר מוקדם מידי. אחרי שבקושי קלעה ברבע השני, 8 נקודות של הפועל ב-2 הדקות האחרונות הביאו אותה להפסקה בפיגור 37:59.

דני אבדיה קלע 17 נקודות כבר במחצית הראשונה, ולא היה רחוק מדאבל (7 רב'). עמית אהרוני מסר 7 אסיסטים ב-11 דקות (!).

הפועל נראו יותר טובים בהגנה בדקות הראשונות של המחצית השניה, אבל בצד השני הכדורים פשוט סירבו להיכנס והפער עמד בשלו. כהן והראל שוב החליפו שלשות, ועמיר שהיה נקודת האור של הפועל בהתקפה הצליח בהתקפות מתפרצות להוריד קלות את הפער. פלטין החזיר לראשונה מזה הרבה זמן את ההפרש מתחת ל-20, ולזר הוריד ל-15 בלבד 58:73. הרבע השלישי הסתיים ב-58:75 מקומי.

האדומים המשיכו להילחם והצליחו להוריד ל-13 בלבד אחרי שלשה של פלטין. אבדיה שלא קלע כלל ברבע השלישי פתח את הרביעי עם 5 נקודות ויחד עם סהר הקפיצו מייד חזרה את ההפרש ל-66:84. הפועל המשיכה לרדוף אבל לא הצליחה לייצר מומנטום משמעותי והפער נשאר סביבות ה-18 נקודות. זה נגמר ב-76:97 למכבי ת"א.

קלעים
למכבי ת"א: שיר מוראידי 23 (3 חט'), דני אבדיה 19 (10 רב'), עידן אלבר 16 (10 רב', 8 אס', 3 חס'), עומרי סינובר 9, עמית אהרוני 8 (9 אס'), דורי סהר 7, גל כהן 6, נווה בן שמן 4 (6 רב'), נדב אורו 3, עידן צוקר 2.

להפועל ת"א: שחר עמיר 18 (9 רב'), גיא פלטין 14 (3 חט'), ים מדר 13 (11 רב', 3 חט'), שחר לזר 12, עומר הראל 12, גיא אפלשטיין 3, עומרי יאסו 2, גיא עלוש 2. כן שיחק: רועי אריאלי.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();