גילי ארמה, הזדמנות אחרונה לגלבוע



נערות א': לקראת המחזור ה-12
שי ברק ,14/04/2018

עם הפתעה גדולה וניצחון של חולון על רמה"ש (שרק מחזור קודם ניצחה את רעננה) ועם ההפסדים של כאוכב, חיפה וגלבוע נשמר הסטטוס קוו וההכרעה עוברת מחזור נוסף. מחר במשחקים הישירים בין רמה"ש וחיפה ובין גלבוע לכאוכב, התמונה כבר תתבהר. את המחזור ינעל ה-משחק של העונה, כשבמוצ"ש (21.4) תארח רעננה את ראשון לציון במשחק על המקום הראשון.

א.ס רמת השרון – מכבי חיפה (19:00, אולם "אוסישקין")
בסיבוב הקודם 73:65 למכבי חיפה
רמת השרון כבר היתה בדרך הבטוחה להבטיח פיינל פור, אבל הסתבכה עם הפסד לא צפוי בחולון וכעת נמצאת "בסכנה". רגע לפני משחקים נגד ראשון לציון והאקדמיה, עוד תשחק משחק אחד נגד היריבה הישירה למאבקי הפיינל פור. מכבי חיפה שכבר ניצחה בסיבוב הקודם נמצאת מרחק משחק אחד בלבד מרמה"ש ועם ניצחון כפול יהיו עדיפות עליה בכל שובר שוויון. לחיפה גם נותר עד סוף העונה משחק אחד נוסף נגד יריבה ישירה למאבקים (כאוכב), כך שעל הנייר סיכוייה הופכים להיות טובים יותר.
רמת השרון, עדיין עם נקודה יותר וגם מארחת יודעת שניצחון יבטיח לה כמעט בוודאות מקום בפיינל פור (כשתפתח 2 משחקים הפרש מחיפה וגם בהתמודדות בין הגלבוע לכאוכב אחת מהן תאבד נקודות), אך במקרה של הפסד..... ברמת השרון לא רוצים לחשוב על זה.
בחיפה, לא בנו על פיינל פור העונה (הסגל החזק יצטרף בעונה הבאה מנערות ב'), אבל הסיטואציה מצוינת, כרושר הנוכחי לא רע (להוציא את ההפסד במחזור האחרון לרעננה) וניצחון יותר מסביר.


הפועל גלבוע מעיינות – הפועל כאוכב (20:00, אולם גן-נר)
בסיבוב הקודם 53:47 להפועל כאוכב
ההזדמנות האחרונה, סופית בהחלט – של הגלבוע. כל שבוע אמרנו את הדברים על הגלבוע. כל משחק היה להיות או לחדול ולמרות ניצחון בודד ו-10 הפסדים בפלייאוף העליון הן עדיין בתמונה. כשהן מרחק משחק אחד מכאוכב וניצחון מעל 6 הפרש יעלה אותן מעל היריבה וכשעד סוף העונה נותר להן משחק נגד חולון והאקדמיה התעוררות בישורת האחרונה עוד יכולה להספיק. אבל בשביל זה הן צריכות להתחיל לנצח.
אם יש "מגיע", לכאוכב מגיע פיינל פור. גם בהפסדים הן מרשימות. עם סגל מוכשר במיוחד וכדורסל אטרקטיבי שמוביל מאמן הקבוצה, כאוכב נמצאת בסיטואציה נדירה מבחינתה לפיינל פור. הגלבוע וחיפה מדורגות אחריה וניצחונות עליהן יספיקו. אם תפסיד לגלבוע סיכוייה מסתבכים.


אקדמית וינגייט – אליצור חולון (19:00, אולם "נתניה")
בסיבוב הקודם 68:38 לאקדמית וינגייט
משחק מעניין בין שתי קבוצות שהשיגו ניצחונות יפים במחזור שעבר, אבל משחק ללא חשיבות אמיתית של ממש כשהקבוצות כבר הבטיחו את מקומן הסופי בסיום העונה ולא נותר להן עוד על מה לשחק, הזדמנות להנות מכדורסל משוחרר שאולי גם יהיה יפה לעין.


21.4.18:

מכבי רעננה – הפועל ראשון לציון (20:00, חטיבת "השרון")
בסיבוב הקודם 67:60 להפועל ראשון לציון.
ה-משחק של המחזור. "משחק עונה". נכון השתיים הבטיחו פיינל פור ויתרון ביתיות לחצי הגמר , אבל כשברור שהשתיים הולכות לשחזר את הגמר שנה שלישית ברציפות אי אפשר להקל ראש ביתרון הביתיות (שהיה לו חלק בלתי מבוטל באליפות האחרונה של רעננה). רעננה מרחק נקודה מראשל"צ זקוקה לניצחון וגבוה מ-7 נקודות כדי לסיים ראשונה. ניצחון של ראשל"צ והיא מרחק 2 נקודות מהסגנית מבטיחה את הפסגה.
המשחק מופיע בסוף הסיקור כי נדחה ויתקיים לאחר יום העצמאות במוצ"ש הבא. מדהים לראות ששתי הקבוצות מבינות שמדובר ב"משחק על כל הקופה" ואין להן בעיה לשחק משחק ליגה נוסף 24 שעות לאחר מכן.



טבלת הפלייאוף העליון:
1. הפועל ראשון לציון 39 נק' (376+)
2. מכבי רעננה 38 נק' (323+)
3. אקדמית וינגייט 33 נק' (16+)
4. א.ס רמת השרון 32 נק' (21-)
5. הפועל כאוכב 31 נק' (121-)
6. מכבי חיפה 31 נק' (145-)
7. הפועל גלבוע מעיינות 30 נק' (182-)
8. אליצור חולון 28 נק' (246-)


סיכום המחזור ה- 11 :


אליצור חולון 57 – א.ס רמת השרון 49
חולון שוב עשו את זה לרמה"ש. בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו ב"שמיר", ניצחה חולון במשחק דרמטי את רמה"ש, העפילה לפלייאוף העליון והרחיקה את רמה"ש ממאבקי הפיינל פור. סיבוב וחצי עבדה רמה"ש כדי לחזור לצמרת ואז הגיעה שוב לחולון ו...נכנעה למארחת. שלושה רבעים של משחק צמוד לא הספיקו מול רבע שלישי בו עצרה אחולון את האורחת על 3 סלי שדה והכריעה את המשחק.

הפתיחה היתה של האורחות 7 נקוודת של נועה שמשי ו-5 של אופיר אליהו הובילו ליתרון 16:12. גל שקורי שנתנה משחק מצוין הסתפקה בשש נקודות אישיות ברבע הראשון לשמור את חולון קרובות. יארין סארג' היתה נהדרת ברבע השני כשקלעה 8 נקודות רצופות שנוספו אליהן עוד 4 של שקורי (כולן מהעונשין) כדי לקרב מעט את חולון, אך שלשה של אלה נר ונקודות של שירה מאור לצד עוד 4 נקודות של שמשי השאירו את היתרון אצל האדומות, 29:26 בהפסקה. אז נתקעה רמה"ש ומהצד השני שלשה של הילה אבידן ואיתה עוד 8 נקודות של שקורי כולל שלשה חשובה בסוף הרבע הובילו למהפך 41:35 בסוף הרבע השלישי, חולון מוליכה. הרבע האחרון היה צמוד אבל עם שלשה של עדי נורבינד ובסך הכל 7 נקודות שלה ברבע ועוד 7 נקודות שגם הוסיפה שקורי בחולון שמרו על הניצחון ואפילו הגדילו את ההפרש לקראת סיום המשחק.

כעת רמה"ש חייבת לנצח את חיפה בבית כדי לא להסתבך.


קלעו לאליצור חולון: גל שקורי 25, עדי נורבינד 11, יארין סארג' 8, הילה אבידן 5, צילי פרי ויהלי בן הרוש 4 כ"א
קלעו לא.ס רמת השרון: נועה שמשי 17, אופיר אליהו 11, שירה מאור 5, אלה נר, רוני קלינגר, אופק איפרגן ונוגה בדיאן 3 כ"א, עתליה כהן ועימנואל שניצר 2 כ"א.



הפועל ראשון לציון 76 – הפועל גלבוע מעיינות 34
גלבוע מעיינות מחפשות ניצחון בכל מקום אפשרי, גם בראשון לציון. אבל ידעו שהקבוצה שלא הפסידה עדיין בפלייאוף העליון, כמעט בלתי מנוצחת בביתה ומדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית. התקווה הסתיימה כבר ברבע הראשון של 28-10 לזכות ראשל"צ. ההתחלה היתה בשלשות של מיכאליץ ואייזנר. השתיים הוסיפו גם עוד שני סלי שדה גאיה סלס, עמית בן אליעזר ועדן ציפל צלפו גם הן מחוץ לקשת ולא השאירו סיכוי גם מול הנקודות של מאיה וינד ועדי אלטמן.

הרבע השני היה שקול יותר, כשבראשל"צ הסתפקו בשלשה אחת (גילי אייזנר) וארבע נקודות של ציפל, אך בגלבוע עם 7 נקודות בלבד, בלתי אפשרי לסגור את ההפרש שצמח ל-21 הפרש בהפסקה (38:17).

שלשות של אנה שפובלוב וגאיה סלס פתחו את המחצית השניה ומול רבע של 16-6 לזכות המארחות, המשחק הוכרע הרבע האחרון היה כבר לפרוטוקול בלבד.


קלעו להפועל ראשון לציון: ניקול מיכאליץ 15, גאיה סלס וגילי אייזנר 12 כ"א, אנה שפובלוב ועדן ציפל 11 כ"א, מאיה צימרינג ושחר ברנר 6 כ"א, עמית בן אליעזר 3.
קלעו להפועל גלבוע מעיינות: לוטן עוזיאל 14, עדי אלטמן 7, עדי וינד 6, מאיה וינד 5, קרן פיבניק 2

במשחקים נוספים במחזור:
הפועל כאוכב 62 – אקדמית וינגייט 70

מכבי חיפה 36 – מכבי רעננה 72








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();