נערות א': סוגרים סיבוב בפלייאוף
שי ברק ,25/02/2018

הסיבוב הראשון בשלב הפלייאוף יסתיים מחר עם משחקים מסקרנים על הרביעייה הראשונה בהם וינגייט תארח את גלבוע מעיינות וכאוכב תארח את חיפה במה שיהיה מפגשים ישירים על מקומות 3-4. בצמרת ראשל"צ תארח את רמה"ש ורעננה תצא לחולון במטרה לחזור עם הניצחונות ולהמשיך להתמודד ראש- בראש על יתרון הביתיות בגמר. עוד בכתבה סיקור ניצחון הבכורה של חולון על הגלבוע בשבוע שעבר.

טבלת הפלייאוף העליון:
1. הפועל ראשון לציון 29 נק' (199+)
2. מכבי רעננה 29 נק' (200+)
3. אקדמית וינגייט 25 נק' (11+)
4. הפועל גלבוע מעיינות 25 נק' (86-)
5. א.ס רמת השרון 24 נק' (6-)
6. מכבי חיפה 24 נק' (127-)
7. הפועל כאוכב 24 נק' (81-)
8. אליצור חולון 22 נק' (110-)


סיקור משחקי המחזור השישי:

הפועל גלבוע מעיינות 57 – אליצור חולון 60
הראשון של אליצור חולון ממשיך את הצלילה של גלבוע מעיינות. המארחות ממשיכות את התקופה הרעה שלהן עם הפסד חמישי בשישה משחקים, כשחולון הגיעה לבית בגלבוע ושם השיגה את הניצחון הראשון שלהן בפלייאוף העליון. עם 23 נקודות ברבע הראשון הדהימו את המקומיות ולמרות שלהפסקה ירדו בפיגור מינימלי, ידעו, דרך ההגנה, לסגור את המשחק עם ניצחון בחצי השני.

עדי נורבינד היתה פשוט נהדרת במשחק וכבר ברבע הראשון פתחה את המבערים כשקלעה 13 נקודות (3 שלשות) שהובילו את התקפת קבוצתה. שיראל אשכנזי וגל שקורי הצטרפו ואחרי 10 דקות 23:13 לאורחות כשחמש נקודות רצופות של עדי אלטמן היו אלה ששמרו את הקבוצה המקומית במשחק.

הרבע השני היה הפוך לחלוטין, התעוררות של הגלבוע עם הנקודה השביעית ברציפות של אלטמן נמשכה עם 8 נקודות של עדי וינד ואותה אלטמן גם סגרה את הרבע בשתי שלשות שהורידו את הגלבוע ביתרון מינימלי 35:34, בהפסקה. חולון התקשתה לייצר נקודות, נורבינד הסתפקה בשלשה אחת, אבל היתה זו גל שקורי עם 8 נקודות רצופות שהחזיקה את האורחות במשחק.

ברבע השלישי הצטרפה סתיו סוכר לשקורי ונורבינד והשלוש החזירו את חולון ליתרון כשבגלבוע נתקעו וקלעו רק שני סלי שדה הסתיים הרבע השלישי 47:42 . הרבע האחרון היה שקול ולמרות התעוררות מסוימת של גילי ארמה ומאיה וינד הן לא הצליחו לעזור לגלבוע לנצח וחולון סגרה את המשחק היטב ולא שמטה את יתרונה עד לסיום. ההפסד מסבך מאד את הגלבוע שנמצאת מרחק משחק אחד מהקבוצה שבמקום השישי ואלופת המחוז הצפוני נמצאת בסכנה למצוא עצמה מחוץ לפיינל פור.

קלעו להפועל גלבוע מעיינות: עדי וינד 17, עדי אלטמן 16, מאיה וינד 9, גילי ארמה 6, לוטן עוזיאל 5, קרן פיבניק וג'וי אוסיגאווי 2 כ"א
קלעו לאליצור חולון: עדי נורבינד 23, גל שקורי 19, סתיו סוכר 7, צילי פרי 5, שיראל אשכנזי 4, שקד לוי 2.



א.ס. רמת השרון 53 – אקדמית וינגייט 60
ליאור גרזון ואקדמית וינגייט ממשיכות את התקופה הטובה שלהן. זו קשורה בזו ולהפך וביחד הצליחה וינגייט לנצח ברמת השרון ולהעפיל זמנית למקום השלישי. רמת השרון פתחה את המשחק לא טוב ונקלעה לפיגור 16:9 ברבע הראשון ובמחצית הצליחה רק במעט לסגור את ההפרש 33:30. הקאמבק ההדרגתי הושלם כשהמארחות פתחו עם 12-2 את הרבע השלישי ועלו ליתרון 42:35, לפני שוינגייט סגרו את הרבע עם 6-0 שקבע יתרון מינימלי בלבד 42:41 למארחות, בסוף הרבע.

הרבע המכריע נפתח צמוד, הקבוצות החליפו ביניהן נקודות ולקראת הסיום האורחות הצליחו לייצר בריחה קטנה שהכריעה את המשחק ולא איפשרה לרמה"ש לחזור עוד לעמדת יתרון. על אף ההפסד רמה"ש נותרה בתוך הפיינל פור בזכות ההפסדים של חיפה וכאוכב למוליכות הליגה.


קלעו לא.ס רמת השרון: נועה שמשי 13, אופיר אליהו ורוני קלינגר 11 כ"א, שירה מאור ועימנואל שניצר 8 כ"א, ענבר רוטנברג 2.
בלטו באקדמית וינגייט: ליאור גרזון 29, שירה חג'ג' 11, ניצן עמאר 6.



תוצאות נוספות מהמחזור:
מכבי חיפה 46 – הפועל ראשון לציון 88

מכבי רעננה 95 – הפועל כאוכב 44



לקראת המחזור השביעי בפלייאוף העליון:

אקדמיית וינגייט – הפועל גלבוע מעיינות (19:00, אולם נתניה)
המשחק המרכזי של המחזור הוא , משחק על המקום השלישי בין וינגייט והגלבוע. עבור הגלבוע מדובר במשחק קריטי במיוחד שכן הפסד שלהן וניצחון של כאוכב על חיפה יכול להוציא אותן, לראשונה, מרביעיית הצמרת.

במשחק הקודם בין השתיים שהתקיים בשלב המחוזות ניצחה גלבוע באולמה של וינגייט 61:44, אבל מאז נובמבר עבר לא מעט על הגלבוע ומעניין האם יצליחו לצאת מהמשבר בוינגייט שמצידה נמצאת בכושר טוב.


הפועל כאוכב – מכבי חיפה (18:30, מקיף כאוכב)
משחק מפתח נוסף במסגרת המחזור. הקבוצות שהצליחו להיצמד לרביעייה (ולא בהכרח כי הן מציגות יכולת מרשימה), ירצו להמשיך ולשמור על הסיכויים להתברג ברביעייה הראשונה. שתי הקבוצות עם אותו המאזן (2 ניצחונות ו-4 הפסדים) קרובות מאד למקום הרביעי וזהות במאזנן לרמת השרון.

השתים נפגשו גם במסגרת הסיבוב הקודם ואז כאוכב, על אף הביתיות נכנעה לחיפה 66:49, במשחקה הראשון של אבני סמיונוביץ במדים הירוקים. רגע לפני פתיחת הסיבוב האחרון של העונה כל אחת מהן שיודעת שככל הנראה רמה"ש לא תגבר על המוליכה ואחת מהקבוצות גלבוע או וינגייט תפסיד – יודעת שזו הזדמנות להתברג ברביעייה עם תום הסיבוב , בהישג מרשים מצידן.


הפועל ראשון לציון – א.ס רמת השרון (19:00, אולם "דורות")
ראשון לציון תארח את רמת השרון שהמומנטום אשר צברה בתחילת הפלייאוף נעצר. 73:39 ניצחה ראשל"צ במפגש הקודם בין השתיים ומאז ראשל"צ עוד לא הפסידה כולל סיבוב מושלם בפלייאוף העליון. רמת השרון שעם שלושה הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים תנסה להפתיע את המוליכה אך יודעת שמדובר ברמה בפני עצמה ותתמקד במשחקים הקריטיים נגד הגלבוע וכאוכב בשבועיים הבאים.


אליצור חולון – מכבי רענה (19:30, אולם "שמיר")
אמנם כשרעננה פגשה את אליצור חולון בסיבוב הקודם לא היה לה קל והמשחק הסתיים "רק" 65:47, אבל בפלייאוף העליון רעננה ממשיכה לשלוט עם הפרש ממוצע של 34 נקודות בניצחונות. רעננה שנעצרה לראשונה העונה נגד ראשל"צ ואיבדה את המקום הראשון תרצה להחזיר אותו לעצמה בסיבוב הבא ולכן אסור להן למעוד.
בחולון מעודדות מהניצחון הגדול בשבוע שעברה יקוו להפתיע גם את רעננה, אבל בסיטואציה ובכושר הנוכחי של שתי הקבוצות קשה להאמין שזה אכן יקרה.









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();