קובי ברודו.



תיכונים: תשע"ח מגיעה ומחדשת
שי ברק ,04/07/2017

יריית הפתיחה לעונת תשע"ח ניתנה היום כשהתקיימה הגרלת הבתים באליפות התיכונים בכדורסל. 16 קבוצות ב-4 בתים בליגת התלמידים ובית 1 של 7 קבוצות בתלמידות, הם שיפתחו את השלב המוקדם של האליפות. דקות לפני ההגרלה הודיע תיכון "היובל" על החתמתו של קובי ברודו כמאמן הקבוצה. ברודו, מאמן ותיק בליגות הנשים ייאמן גם את קבוצת הנערות של הרצליה.

קובי ברודו ייאמן את בנות "היובל" הרצליה:
דקות לפני שיצאה לדרך הגרלת הבתים בליגות התיכונים לשנת 2017-2018, הודיע תיכון "היובל" על צרופו של קובי ברודו למאמן נבחרת בית הספר. המהלך יצא לדרך כחלק מהריענון של המחלקה הצעירה בהרצליה, כשעמית הלמן מונה למנהל המקצועי של המחלקה הצעירה בבנות הרצליה וברודו יהיה זה שייאמן את קבוצת נערות א' ו-ב' של המחלקה. כדי שהחיבור בין התיכון לאגודה יהיה מיטבי הוחלט שהמאמן יופקד גם על קבוצת התיכונים.

בשנה שעברה הגיעו "היובל" עד לחצי הגמר שם נכנעו לגימנסיה הריאלית וינסו לשחזר את ההישג גם השנה.


משחקי אליפות בתי הספר לבנות:
בצל ההישג הגדול של תיכון אוסטרובסקי שסיימו במקום הרביעי בעולם באליפות ה-ISF תצא לדרך עונה חדשה של ליגת תיכונים ואיתה שיטת משחקים חדשה.

בשנים האחרונות הונהגה שיטה של 2 בתים ובכל אחד מהם 4 קבוצות, כש-8 תיכונים התמודדו בשלב המוקדם על האליפות. השנה, בעקבות הודעת תיכון אזורי באר טוביה שלא יתמודד בליגה נותרה ליגת התיכונים לבנות עם 7 קבוצות בלבד – ולכן גם השיטה השתנתה.
7 התיכונים שובצו לבית אחד בו יקיימו סיבוב משחקים אחד ובסיומו האחרונה תסיים את דרכה בטורניר ו-6 הנוספות ימשיכו יחד עם זוכות האליפות הארצית לרבע הגמר שיתקיים בשיטת בית-חוץ ולאחריו חידוש נוסף - פיינל פור!

בהגרלה שנערכה הבוקר נקבע לכל תיכון את מי ייארח והיכן יתארח באופן שלכל קבוצה יהיו 3 משחקי בית ו-3 משחקי חוץ. האליפות תתחיל בחודש ספטמבר ועיקר העניין יהיה האם בפעם השלישית ברציפות יתמודדו אוסטרובסקי (האלופה) והגימנסיה הריאלית בגמר.

הקבוצות שיתמודדו הן: הגימנסיה הריאלית ראשל"צ, אוסטרובסקי רעננה, היובל הרצליה, רב תחומי עמק חרוד, רוטברג רמת השרון, קרית שרת חולון ו-בליך רמת גן.


משחקי אליפות בתי הספר לבנים:

בית א': חדש ת"א, מקיף א' אשקלון, ליאו בק חיפה, בליך רמת גן
בית ב': אחד העם פ"ת, קרית שרת חולון, כצנלסון כפר סבא, היובל הרצליה
בית ג': גימנסיה הריאלית ראשון לציון, עמק החולה, מטרווסט רעננה, הראל מבשרת ציון
בית ד': שרת נתניה, עמק חרוד, חקלאי נהלל, הריאלי העברי חיפה







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();