צילום: שמוליק בן עשור



סיכום טורניר גרינבוך
ספסל ,22/05/2017

בסופ"ש האחרון נערך טורניר ילדים ב' לזכר אמיר גרינבוך. מכבי ת"א זכתה במקום הראשון אחרי ניצחון 52:36 על מכבי "אמיר" חיפה. במקום השלישי סיימה הפועל עמק יזרעאל עם ניצחון 49:29 את הפועל גליל עליון.

טורניר הכדורסל לקבוצות ילדים ב' לזכרו של אמיר גרינבוך נערך זו השנה השנייה באולם "אסי" בבית מכבי כיוזמה של המשפחה, אגודת מכבי חיפה ועיריית חיפה. גרינבוך ז"ל נפטר באופן פתאומי בגיל 51 והיה חבר הנהלת "מכבי חיפה" בכדורסל נוער.

קבוצת ילדים ב' אשר נקראת של שמו של אמיר אירחה לחצי הגמר את הפועל גליל עליון וניצחה בתוצאה 56:31. בחצי הגמר השני שנערך במקביל באולם התחתון בבית מכבי ניצחה מכבי ת"א את הפועל עמק יזרעאל. המשחק נפתח בשליטה של מכבי ת"א שהובילה רוב המשחק בהפרשים שנעו בין 6-12 נקודות וברבע השלישי מכבי תל אביב ברחה עד 15 נקודות הפרש תו"כ הגנה חזקה שלא אפשרה לעמק לייצר נקודות. ברבע האחרון שחקני העמק עוד צימקו ל41:33 ותוצאת הסיום 48:33 בסיום.

במשחק על מקומות 3-4 ניצחו העמק את הגליל 49:29 לאחר מחצית ראשונה צמודה. משחק הגמר הפגיש את מכבי "אמיר" חיפה מול מכבי ת"א. לאחר מחצית ראשונה צמודה ברחו התל אביבים בתחילת הרבע השלישי לפער דו ספרתי שנשמר עד לתוצאת הסיום, 52:36 לטובת מכבי ת"א שזוכה בטורניר.

אולם "אסי" לבש חג עם תחרות שלשות בהשתתפות שחקני הקבוצה הבוגרת בה זכה עידו אילוז מת"א שהעפיל לגמר מול אביב ספרן החיפאי. המשפחה שמה לה למטרה להמשיך את המסורת של אמיר ז"ל, אהבתו לכדורסל וחשיבות כדורסל הנוער. הקהל הרב שפקד את האולם כיבד את זכרו של אמיר בדקה של מחיאות כפיים למען המשך מורשתו ואהבתו למשחק הכדורסל שהיה חשוב לו כ"כ.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();