סיכום טורניר ילדים ב' על שם אמיר גרינבוך ז"ל
ספסל ,31/05/2016

הטורניר לזכרו של אמיר גרינבוך חבר הנהלת מחלקת הכדורסל של מועדון מכבי חיפה התקיים בשבת באולם אסי ובית מכבי שבכרמל. אמיר הלך לעולמו בטרם עת לפני כשנה וחצי ושימש בתפקידים רבים בעיר שאחד מהם היה עזרה בטיפוח ספורטאים צעירים באגודת הכדורסל בה שימש כחבר הנהלה.

במסגרת הטורניר התארחו אגודות מהמובילות בארץ לגילאים הצעירים, הפועל גליל עליון, מכבי ת"א והפועל עמק יזרעאל, וקבוצת הילדים ב' של מכבי חיפה אשר תקרא על שמו של אמיר לצמיתות.

במהלך טקס הסיום נעמד הקהל הרב שפקד את הטורניר, ועם כל נציגי העירייה, מחלקת הספורט וברשות ראש העיר מה יונה יהב שגם נכח במשחק הגמר ובטקס הסיום, נעמד הקהל הרב ומחא כפיים לזכרו של אמיר לפי בקשת המשפחה לקיים טורניר שמח "בשביל האהבה" למשחק.

לפני סיקור תוצאות הטורניר נביא מדבריו של הבן אורי גרינבוך שייצג את המשפחה, אסתי האם, אביב האחות ואחיו של אמיר שנכחו בטקס. מדברי אורי גרינבוך:

צהרים טובים לכולם

קצת מוזר ומשונה לי לעמוד כאן במקום שאבי אמיר היה עומד עם המיקרופון ביד, מדבר עם המון ביטחון והמון חוש הומור ואני הייתי יושב מנגד, ביציע, מלא גאווה באבי. לטורניר היום, בו לקחתם חלק החלטנו לקרוא "משחקים בשביל האהבה". לא משחקים בשביל אבא ולא בשביל אמיר, אלא בשביל האהבה. כי אבי היה איש שכולו אהבה, אהבה למשפחה, לחברים, לילדים לנערים ובעיקר אהבה לספורט.

המקום הזה, היה מקום בו אבי היה מבקר כמעט מידי יום, אבא ראה לפחות שני משחקים בשבוע (ולא בהכרח שלי), האהבה למשחק והרצון לטפח ילדים ובני נוער היו מאוד חזקים אצלו. אבא שלי היה אדם מאוד אופטימי, איש עם המון נתינה והמון חברים שהיה אוסף בדרך, חברים גדולים וקטנים כאחד, ורבים מהם נמצאים כאן היום איתנו. אבי היה איש של שמחה וצחוק וכך אנו בני המשפחה רוצים שיזכרו אותו.

לו יכולתי להיכנס לראש של אבי ולנסות לחשוב מה היה אומר לכם במעמד זה, אני משוכנע שהיה מנסה להעביר לכם את המסר הבא: לאבי היה חלום כמו לכל הורה ממוצע שבנו שחקן כדורסל, אבי רצה לראות אותי משחק, קולע, משיג תארים, אבל יותר מכל היה לו חשוב שאהיה ספורטאי הוגן, שאהיה במסגרת, שאדע להתמודד במצבים שילדים בגילי לא חוו עדין, שאדע לקום מהפסדים ולכבד את היריב אותו אני מנצח. שאמצא בקבוצה חברים שהם "חברים לכל החיים", כמו שבאמת קרה לי והנה, חבריי לקבוצות השונות בהם שחקתי נמצאים כאן איתי ומלווים אותי בשמחה ובעצב. אבי היה מנסה להגיד לכם שתלמדו להנות מהמשחק הכל כך נפלא הזה, גם אם מפסידים זה לא נורא, קמים מתאמנים ושואפים הכי גבוה שרק אפשר. תומכים בחברים ומכבדים כל אדם באשר הוא אדם. אבי היה רוצה שנחייך ונשמח וזה מה שניסינו לעשות היום.


בטורניר עצמו זכתה הקבוצה המארחת מכבי "אמיר" חיפה. חיפה גברה בגמר 60:53 על הפועל עמק יזרעאל, בחצי הגמר גברה חיפה על הפועל גליל עליון 60:44 והעמק גברו על מכבי ת"א 72:61.










כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();