עבו. 32 שלו לא הספיקו



נגמר הסיכוי: הקדטים חזרו לדרג ב'
ספסל ,15/08/2015

נבחרת הקדטים שוב ספגה הפסד אכזב בתוצאה הכי אכזרית שיש, 77:76, ובכך הכריעה את גורלה לעונה הבאה. אחרי רבע ראשון מצויין הנבחרת הוליכה בבטחה ובדו ספרתי, אבל האנגלים שגם נלחמו על ההישרדות הצליחו לחזור. בעקבות ההפסד הנבחרת תסיים במקום ה15 באליפות ובקיץ הבא תנסה לעלות שוב מהדרג השני.

קצת פחות משנה עברה מאז חגיגות ההעפלה לגמר ולדרג א' של הקדטים באליפות אירופה עד גיל 16 בשנה שעברה. ממש לא ככה חשבו שהקיץ הנוכחי יגמר- ניצחון בודד על המגרש, ומקום 15 בסה"כ שמביא איתו ירידה כואבת במיוחד לדרג ב'. הירידה של הקדטים מגיעה אחרי הקיץ המוצלח של שאר הנבחרות עם העפלת הנוער וההישארות של נבחרות העתודה והנערות, אבל זה חלק מהכדורסל ואפשר לפרגן לשחקנים הצעירים שנתנו הכל וינסו לתקן בשנה הבאה.

אחד הדברים שראינו מהקדטים הקיץ ראינו גם משאר הנבחרות הצעירות שלנו- הולכה בפער גדול במהלך המשחק, ואז הירדמות שמאפשר ליריבה לחזור ולגנוב את המשחק. עבור הקדטים ההפסדים האלה היו קריטיים, ונקווה שיצליחו ללמוד מהם להבא. את מרבית השחקנים נראה בעונה הקרובה בליגת הנוער לאומית, ונקווה שהאליפות תחשל אותם לקראת המשך הקריירה ולא תוריד להם את המורל.

והיה גם כדורסל: הנבחרת פתחה מצויין ואחרי 10 דקות הוליכה בביטחה 29:15, במה שנראה בדרך להיות ניצחון קל. הנבחרת המשיכה לברוח ועלתה לפלוס 20, 45:25, אבל האנגלים לא וויתרו ובריצת 14-0 חזרו למשחק. ההפרש הלך וירדה אבל נראה שהנבחרת עדיין בשליטה ושומרת עליו סביבות הדו ספרתי. הקדטים לא קלעו סל שדה במהלך 3 דקות ובלי ששמנו לב זה רק 63:57. היתרון של ישראל נמשך עד דקה לסוף, כשחטיפה אנגלית העלתה את הבריטים ליתרון ראשון במשחק 77:76. זאת גם הייתה תוצאת הסיום, כשהקדטים יורדים מופסדים ומאוכזבים.

קלעו לישראל: עמית עבו- 32 (5 רב', 7/16 לשלוש נקודות), עמית זיס 22 (13 רב', 4 אס'), יאיר קרביץ 7 (7 רב', 5 אס'), אריאל ז'אנו 5 (5 רב'), יובל מיכאלי ותומר פורת (4 רב')- 4 כ"א, איתן פארקר- 2 (9 רב').

רמי הדר, מאמן הנבחרת: "אני רוצה להודות לשחקנים שעשו מאמץ עילאי לאורך כל האליפות. אני לוקח את האחריות עליי"






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();