אברהמי: "היתה שמחה אדירה"



אברהמי: "אף נבחרת ישראל בגברים לא זכתה בזהב ואנחנו מכוונים לשם"
ניב שמולי ,02/08/2015

בראיון מיוחד עם מאמן נבחרת הנוער מאוסטריה, מכוון אברהמי למדליית הזהב במשחק הגמר היום נגד שבדיה ומתאר את האווירה שהיתה אתמול במשחק ולאחריו. "חגגנו בטירוף, היתה אווירה נהדרת".

--ניב שמולי --

אתמול (שבת) נבחרת הנוער עמדה באחת המשימות החשובות ביותר שלה בשנים האחרונות. החבורה עמוסת הכשרון של שרון אברהמי ידעה שהציפיות ממנה הן לעלות לדרג א' ואתמול המטרה הושגה עם נצחון מרשים על פולין 62:78

היום (ראשון) התפנה המאמן לדבר על ההישג ועל המשחק אמש. כזכור, לאברהמי זהו גמר שני ברציפות לאחר שבקיץ הקודם הוביל את נבחרת הקדטים לגמר ולעלייה לדרג א'.

"פולין קבוצה מדהימה ששווה דרג א'. מדובר בשחקנים עם סייז אדיר וגבוהים מעולים. מצד שני, ידענו שהם לא עם קליעה מדהימה ,לחצנו אותם הרבה, לא אפשרנו להם לרוץ וסגרנו את הצבע. הם אמנם פתחו ב-5:0 אבל מהר מאד לקחנו את היתרון ושמרנו עליו. ברבע השלישי הם עשו קולות של חזרה אבל עדיין הובלנו".

אברהמי גם התייחס לפתיחת הרבע האחרון של ישראל ולשלוש השלשות הרצופות של בריסקר שלמעשה סגרו את הסיפור: "לא עשינו סל בפתיחת הרבע הרביעי אבל אז בריסקר בדקה פשוט צלף שלוש שלשות והיתה אווירה מדהימה. מגיעות את כל המחמאות לצוות שאיתי שכולל את ארז לב המאמן המנטלי, העוזרים יואב וערן, המנהל חזי, פיני גרשון שהיה תענוג להיות איתו ומויישלה ויינקרינץ. כמו כן, מי שהביא אותי לנבחרות ישראל הם מולי קצורין ועמוס פרישמן ואני חייב להם תודה על כך".

אברהמי נשאל גם על האווירה שהיתה בסיום והשיב: "היה טירוף בסיום, השתחרר הרבה הרבה לחץ. לא מעט שחקנים לא הצליחו לעשות את זה לאורך השנים עם הנבחרות הקודמות ועכשיו זה קרה. מתוך 24 נבחרות אנחנו בגמר וזה כבוד, לפחות 8-10 נבחרות פה שוות דרג א'. אתמול חגגנו, אמנם לא יותר מדי אכלנו גלידות ושמחנו אבל אין ספק שהיתה אווירה נהדרת".

כאמור, היום תתמודד נבחרת הנוער על המקום הראשון עם נבחרת שבדיה. שתי הנבחרות כבר נפגשו בשלב הבתים הקודם וישראל ניצחה 80:83.

אברהמי התייחס למפגש הצפוי הערב: "שבדיה קבוצה מעולה, ראינו את זה משחק קודם. יש להם שחקנים מצוינים בכל עמדה ועמדה. הם הקבוצה שקלעה עלינו הכי הרבה נק', אני חושב ששתי הקבוצות באותה הרמה ונצטרך להיות במיטבנו. יהיה מדהים לשמוע את ההמנון באוסטריה ולמרות שיש ירידת מתח אנחנו רוצים לזכוץ בזהב. זה משהו שאף נבחרת ישראל בגברים לא עשתה בעבר ונרצה להיות הראשונים".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();