עצרו באדום: הפסד 81:68 לישראל
ניב שמולי ,27/07/2015

הפסד ראשון לנבחרת הנוער באליפות אירופה. הנבחרת של שרון אברהמי, שהובילה במחצית בדו ספרתי, נבלמה בחצי השני על 21 נק' וירדה מנוצחת. למרות זאת, הפרש הסלים שולח אותה לשלב הבא בו מחכות שבדיה וגיאורגיה, שכמו ישראל מחפשות מקום בחצי הגמר.

ירידת מתח? כבר אתמול נודע כי נבחרת ישראל עלתה לשלב הבא (למרות סיכוי תאורטי להדחה בהפסד גבוה), וניכר כי זה השפיע על החניכים של שרון אברהמי. ההפסד הערב לדנמרק לא היה בתכניות אבל במזל הוא לא שינה דבר. למרות זאת, בנבחרת יצטרכו להפיק לקחים לקראת השלב הבא בו המשימה צפויה להיות קשה יותר כשהנבחרת תפגוש את שבדיה החזקה וגיאורגיה. הנבחרת תיקח עימה נצחון אחד מהבית הנוכחי ותפגוש מחרתיים (רביעי) את שבדיה ובחמישי את גאורגיה.

השבדים,סיימו את הבית המוקדם ללא הפסדים והגארד ג'ייקוב בודין הוא השחקן המרכזי שלהם. בודין קלע עד כה 14.4 נק', הוריד 3.6 ריב' ומסר 2 אס' למשחק. כמו כן, שבדיה הורידה 17.4 כדורים חוזרים בהתקפה. ראוי לציין כי נבחרת שבדיה ספגה בשלב המוקדם 50.8 נק' בלבד.

נבחרת גאורגיה קצת פחות מאיימת ולמרות שיש לה בסגל 5 שחקנים בגובה 2 מטר ומעלה במספר משחקים היא התקשתה ונראה שהיא היריבה היותר נוחה. הקלע המוביל הוא דיויט לומידזה עם 13.6 נק' למשחק. הגאורגים עומדים על ממוצע של כמעט 20 איבודים למשחק ועם החבורה הלוחצת שיש זה אמור לשחק לטובת הנבחרת.

נבחרת ישראל - נבחרת דנמרק 81:68


רועי הובר היה המוציא לפועל העיקרי בפתיחה ובהמשך גם קופרברג חבר אליו - 7:11 לישראל. ריב' התקפה של ליף העלה את ישראל ל-11:20 ושתי מתפרצות של הנבחרות סגרו את הרבע הראשון ביתרון 14:26. הובר וזוסמן המשיכו להריץ את הנבחרת והלוח הראה 16:35. הדנים הצליחו לצמק את הפער אבל שלשות של הובר ובריסקר קבעו - 35:47 במחצית. בדקה ה-22 הנבחרת הובילה 35:53, אבל תוך 8 דקות הדנים רצו 4-27 ועלו ליתרון 57:62 בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון ההפרש עוד הלך וצמח, אבל נקודות חשובות של ליף וקררה עצרו את הריצה ומנעו תבוסה רצינית שיכלה להוביל להדחה.

ישראל, איסלנד ודנמרק סיימו כ"א עם 4 ניצחונות והפסד, כשמה שהכריע בסוף היה הפרש הסלים. איסלנד סיימה רצונה עם הפרש חיובי של 8 נק', ישראל שניה עם פלוס 4 נק', ודנמרק שלישית במינוס 7.

קלעו לישראל: רועי הובר נק' 22, טי.ג'יי ליף וליאור קררה 12 נק' ו-12 ריב' כ"א, דניאל קופרברג ויובל זוסמן 6 נק' כ"א, קורן ג'ורנו ומייקל בריסקר 5 נק' כ"א.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();