תמונות: איגוד הכדורסל



ד"ש מרומניה- היום שלפני אסטוניה
שי ברק ,26/07/2014

הבלוג של הנבחרת. במהלך טורניר האליפות עד גיל 18, "ספסל" יביא לכם גם את הקולות, התחושות וכל מה שמסביב למשחקי נבחרת הנערות. עמית טולמן עם הרגעים המשמעותיים שלה ביום החופשי שלפני חצי הגמר, הטור של עדן פורת והיום שעבר על מאמני הנבחרת. וגם - מסמך ההכנה שכל שחקנית קיבלה לקראת היריבה אסטוניה.
בשבת ב-18:00 משחקים על כרטיס לגמר ולדרג א'.



הרגעים שחוויתי היום – עמית טולמן

רגע מאחד
״הערב התיישבנו לארוחת שישי בפעם השנייה באליפות, והפעם עם כל ההורים של כל הבנות. ישבנו בשולחן ארוך, והיה מאוד מרגש לראות קבוצה גדולה של הורים שהגיעה עד לכאן בשביל לתמוך בנו ולהיות חלק מהדבר הגדול והמיוחד שקורה פה. אפשר היה להרגיש את ההתרגשות הגדולה לקראת חצי הגמר מחר אצל כל אחד ואחת בחדר.״


תחושות לקראת חצי הגמר
״מתחילת הקמפיין כיוונו לקראת מטרה אחת ברורה ואנחנו בדרך הנכונה להשיג מטרה זו.
אני אישית מרגישה מאוד בטוחה בנבחרת זו ומאמינה בנו שאם נביא מחר את האנרגיות המטורפות שלנו למגרש, את רוח הלחימה שלנו והחיבור המיוחד בינינו, אין לי ספק שנצליח.
אני מגיעה למשחק קצת לחוצה כי בכל זאת זהו מעמד שאף פעם לא הייתי בו, אבל אני יודעת מה הנבחרת הזאת שווה ושאנחנו יכולות להתמודד עם כל אתגר שיציבו בפנינו, וזה נותן לי תחושת ביטחון לגבי המשחק מחר. אני לא מרגישה שהגענו לשיא היכולת שלנו ויש לנו עוד הרבה מה להראות ומה לתת, קשה לנו להסתפק במה שהשגנו עד עכשיו ואנחנו מכוונות הכי גבוה שאפשר- ניצחון מחר ועלייה לגמר. ״



"האמונה שלנו בעצמנו ושל אנשים מסביבנו בנו היא עצומה וחשוב שנעמוד במשימה " (עדן פורת)





"מה שרציתי לספר לכם..." - עדן פורת

היום התעוררנו לארוחת בוקר מאוחר יחסית, ולמרות ששעת ההשקמה איפשרה שינה ארוכה יותר, מצאתי את עצמי מתעוררת מוקדם, מלאת מחשבות. מחשבות חיוביות, על היכולת שלנו לצמוח מתוך הקושי, על הביחד שלנו ועל הביטחון שאנחנו מעניקות אחת לשנייה, וכל אלו הם המפתחות להצלחה.
מעכשיו צריך להתפקס על מטרה אחת, והיא ניצחון. האמונה שלנו בעצמנו ושל אנשים מסביבנו בנו היא עצומה וחשוב שנעמוד במשימה. המשימה הולכת להיות מאתגרת ואני יודעת שיש לנו את כל הכלים להתמודד איתה. גם עמירם הלוי, יושב ראש האיגוד, שהגיע מישראל כדי ללוות אותנו בשלב הגבוה אליו הגענו אמר שהוא גאה בנו ובצוות המקצועי על שהגענו להתמודד על המקומות הראשונים.
בשעות הערב, ההתרגשות מתחילה להגיע לשיאה, וככל שמתקרבים רוצים להגיע גבוה יותר.
אז אנחנו הולכות על זה ובגדול, ואנחנו לא מתכוונות לעצור עד שנשיג את המטרה שלנו.





מתוך האליפות (תמונה: משלחת נבחרת ישראל לאליפות)


מבט מעיני המאמנים – היום שהיה.

מיד אחרי המשחק מול ההונגריות החלטנו שהפעם אנחנו עם הפנים קדימה, לא מתעסקים כלל בתיקון טעויות מהמשחק האחרון אלא מקדישים את כל תשומת הלב והפוקוס להכנה לקראת המשימה החשובה שעומדת לפנינו.

אחרי לילה קצר המשכנו גם בבוקר את ניתוח הוידאו של היריבה והכנה של דו"חות לקראת המשחק.
בתשע ישבנו עם הבנות לארוחת בוקר, הן המשיכו לכמה שעות של התאווררות בקניון סמוך ואנחנו המשכנו להכין את לוח הזמנים, האימונים ובניית תכנית המשחק שלנו מול האסטוניות.
לאחר ארוחת צהריים משותפת ומנוחה קצרה התיישבנו לראות וידאו על היריבה. אחרי שהבנות ראו את התרגילים והבינו לאן אנחנו מכוונים יצאנו לאימון המשמעותי האחרון שלנו לקראת המשחק.
היה אימון ממוקד ותכליתי וכרגיל היינו מרוצים משיתוף הפעולה של הבנות, נראה שהן מתרגשות, מבינות את האחריות וההזדמנות הגדולה העומדת בפנינו.

אחרי האימון וסבב שיחות אישיות של הצוות עם כל אחת מהבנות כדי לתת תמיכה ומיקוד אחרון התיישבנו לארוחת ערב מיוחדת וחגיגית עם כל הורי השחקניות. אחריה אנחנו המאמנים המשכנו בעבודת ההכנה כשהפעם אנחנו עומלים על קליפ מוטיבציה יוצא דופן לקראת האירוע החגיגי.

בכל מקרה, כאמור אנחנו לפני חצי הגמר ורגע לפני היסטוריה (אנחנו מקווים..),
כדי להכניס אתכם לאווירה אנחנו מצרפים את הדוח המיוחד שקיבלה כל אחת משחקניות הנבחרת לקראת המשחק.
לאורך כל הטורניר זוהי חלק משגרת ההכנה שלנו והחלטנו לנצל את הזדמנות כדי להכניס אתכם פנימה אל מאחורי הקלעים של הנבחרת, הרי זו הנבחרת של כולנו.


לחצו כאן - לדוח המיוחד שקיבלו הבנות לקראת המשחק










כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();