כל התמונות: איגוד הכדורסל



ד"ש מרומניה- שחקניות הנבחרת מספרות
שי ברק ,18/07/2014

לא רק סיקורי המשחקים. במהלך טורניר האליפות עד גיל 18, "ספסל" יביא לכם גם את הקולות, התחושות וכל מה שמסביב למשחקי נבחרת הנערות והיום יעל גלילי ועדן פורת בבלוג משלהן על היום שעבר וקצת על מחר.


הרגעים הגדולים - יעל גלילי

הרגע המיוחד
"לפני המשחק, כשהיינו בחדר הלבשה לאחר תדריך של המאמנים ואחרי דיבורים של הבנות, השמענו שיר קצבי וכולן השתחררו, רקדנו ביחד ודפקנו על הארונות. אף פעם לא יצא לי להיות חלק מהתלהבות כזאת לפני משחק. הרגיש לי שכולן ביחד ולאף אחת לא אכפת מכלום חוץ מהטירוף. אנרגיות מדהימות של כל אחת ואחת".

הרגע המרגש
"סוף המשחק. עליתי לשחק כמה דקות, היינו ביתרון גדול יחסית ובשנייה האחרונה למשחק זרקתי שלשה על הבאזר. בזמן שזרקתי כולן כבר חיכו בתוך המגרש וברגע שהכדור נכנס כולן קפצו עליי, שירדה דפקה לי בוסה רטובה בלחי ופשוט הייתה הרגשה של אופוריה. אף אחת לא שמה לב מה היא עושה וגם לא באמת היה לה אכפת, העיקר לשמוח ביחד".

הטיפ/המלצה לקראת מחר
"אחרי האנרגיות המטורפות שהיו לנו היום, הדבר החשוב הוא להתמיד ולשמור אותן גם למחר ולאורך כל האליפות. האנרגיות הן החוזקה שלנו ואם נצליח לשמר אותן אז נוכל להתמודד עם כל קבוצה באליפות הזאת".



"המטרה שלנו היא ליצור קסם על המגרש והיום זה היה הצעד הראשון שלנו בדרך להשיגו" (עדן פורת)





"מה שרציתי לספר לכם..." - עדן פורת

הגענו ליום הראשון של הטורניר בהתרגשות עצומה, בנחישות ובהמון רצון לשחק ולנצח. קמנו מוקדם בבוקר ומאז התחלנו לספור את הדקות עד לרגע שנצא למשחק. מרוב התרגשות הרגיש שהזמן לא זז וכל דקה היא שעה. לקראת המשחק עלו לי חששות שהמוטיבציה הגדולה תגרום לנו לחוסר ריכוז בתחילת המשחק, אך האנרגיות, הרצון והמחויבות של כל אחת לנבחרת הזאת באו לידי ביטוי ברגע שהתחיל המשחק ומאז אי אפשר היה לעצור אותנו.
צעקות מהספסל, התלהבות, אינטנסיביות ובעיקר הרבה ביחד ופרגון הפכו את המשחק הזה לאחד המשחקים הכי כיפיים שחוויתי מאז שהתחלתי לשחק כדורסל.

המטרה שלנו היא ליצור קסם על המגרש והיום זה היה הצעד הראשון שלנו בדרך להשיגו. היה משחק טוב, אבל אני מרגישה ויודעת שאנחנו יכולות להיות אפילו יותר טובות ואני מאמינה שככה יהיה. כל משחק שיעבור, אנחנו נצמח יותר ויותר.






היום מול איסלנד (תמונה: משלחת נבחרת ישראל לאליפות)


מבט מעיני המאמנים- יום ראשון לאליפות, שעה אחרי שעה.


08:00 - השעון מצלצל, יום משחקים ראשון. המשחק יתחיל ב13:30. אחרי קפה קצר בחדר של לירון כהן, אנו יוצאים להליכת בוקר. החלטנו לא לקיים את יחידת הבוקר שקיבלנו ב07:00, כיוון שהעדפנו לתת לבנות לנוח עוד קצת.

08:30 - יציאה להליכה, מזג האוויר מאיר לנו פנים, אנו הולכים בקרבת המלון, האווירה נעימה, נראה שכולן בענייו.

09:00-10:00 - זמן חופשי לבנות, להתארגנות של הבוקר.

10:00-10:30 - וידאו אחרון. החלק הראשון של הוידאו הציג תקציר על היריבה הראשונה- איסלנד. סרטון ממוקד של 10 דקות עם התכונות של השחקניות המרכזיות ומספר אלמנטים טקטיים. החלק השני של הוידאו, היה סרט מיו-טיוב, על הכדורסל היפה של סאן-אנטוניו, על הפרגון, על המסירה הנוספת, על מטרה משותפת. הבנות נכנסות לאווירה של המשחק.
הדריכות עולה.

11:00 - ארוחת בוקר מאוחרת- כיוון שהמשחק מתקיים בצהריים.

12:30 - יציאה לכיוון האולם, מרחק של 5 דקות הליכה מהמלון...

12:45 - הגענו. תדריך לפני המשחק. הרגשנו שאין צורך לדבר על מוטיבציה, כולן מתות שהמשחק כבר יתחיל.

13:00 - תחילת חימום לפני המשחק. התדריך קצר, הבנות נשארות בחדר ההלבשה, מכניסות את עצמן לאווירה של משחק.

13:22 - ירידה לצורך טקס הצגת שחקניות והשמעת המנונים. ההתרגשות עולה.

13:30 - כדור הביניים הראשון של האליפות עולה לאוויר - מתחילים! בשני המשחקים של האיסלנדיות שהשגנו, זכו האיסלנדיות בכדור הביניים. ידענו שכך יהיה גם הפעם, אך אילצנו אותן למסור את הכדור ליד שמאל של השחקנית שאמורה הייתה לקבל, ו...חטפנו את הכדור.

מחצית ראשונה טובה, יתרון מבטיח. רבע שלישי - התחלה לא טובה, סיום טוב. רבע רביעי, בסדר.
המטרה במשחק ראשון בקמפיין היתה לנצח- ניצחנו.


16:00-חוזרים למלון, להתקלח, לאכול ו...שבים למגרש, לראות את המשחק בין דנמרק לאנגליה. מחר, משחקים נגד אנגליה, צריך להתכונן.


17:30 - עם סיום המשחק שבו אנגליה מנצחת בקלות, טקס הפתיחה.

18:00 - הבנות מקבלות שעה וחצי זמן חופשי במלון.

19:30 - ארוחת ערב.

20:15 - ניתוח המשחק שהיה לנו היום. בנוהל הרגיל, כל 3 בנות מנתחות רבע.

21:00-22:00 - הבנות מקבלות עוד זמן חופשי ו...הולכות לישון.
הן הלכו לישון, אנחנו התיישבנו לעריכת הוידאו. מאמן אחד עורך וידאו על לקחי המשחק היום, תיקון טעויות. השני עורך את המשחק של אנגליה והדגשים לקראת מחר.

מחר, 19:15, משחק חשוב נגד אנגליה.

בינתיים, לילה טוב.











כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();