נמרוד מיטל (צילום: אלונה חליוא)



קצת נחת. ניצחון לנבחרת הנערות
שי ברק ,06/07/2014

אמנם בטורניר הכנה בלבד, אבל הערב גברה נבחרת הנערות על רומניה 80:58 , שתארח את אליפות אירופה בעוד כמה חודשים. הנבחרת יצאה בלילה שבין חמישי לשישי לטורניר הכנה ברומניה, במקום שבו תתקיים האליפות, וכבר במשחק הראשון השיגה ניצחון.
סיקור קצר של המשחק, והרבה על ההכנות של הבנות בטורניר - בואו לקרוא וללמוד על סדר היום שהביא לניצחון ועל מה שעוד מצפה

בשדה התעופה בנתב"ג הייתה התרגשות רבה בקרב הבנות לקראת היציאה לטורניר. הנבחרת מראה סימני התקדמות טובים לאחרונה והטורניר ברומניה הוא השלב משמעותי האחרון בהכנה. הנבחרת תחזור לארץ ביום שלישי בבוקר ושבוע לאחר מכן (15/7) תחזור לרומניה ותחל (17/7) את משחקיה באליפות.


תחילת המסע
בבוקר של יום שישי נחתה הנבחרת בבוקרשט ומשם עלתה מיד על טיסת המשך, לטימושוארה, העיר שבה תתקיים האליפות.
השעות הראשונות עברו בעיקר במנוחה, שכן משעות הלילה היו בדרכים. עם ההגעה למלון הבנות הלכו... לישון. לאחר ארוחת צהריים, הבנות...חזרו לישון, כדי להתאושש מהמסע ולהתכונן לטורניר. כפי שכבר נכתב בכותרת, המנוחה הועילה.

את האימון הראשון במחנה קיימו הבנות של נמרוד מיטל ולירן בראל, באולם המרכזי שבו תתקיים האליפות. העייפות עוד הורגשה על הבנות, אך יותר מכך, הורגש הרצון להוציא את המיטב מהאימון ולהתכונן ליריבה הראשונה.
מאוחר יותר באותו הערב, הבנות קיימו צפייה ראשונית במשחק הכנה של נבחרת איסלנד (היריבה הראשונה של הנבחרת לאליפות).

עם סיום הצפייה הבנות קיבלו בחזרה את הפלאפונים שלהן, לשעה של "זמן אוויר". במהלך כל הטורניר, הפלאפונים נחים והבנות מתקשרות בעיקר אחת עם השניה. כשנגמר 'זמן האוויר', הסתיים גם היום הראשון והבנות הלכו לישון.

ביום שבת בבוקר, התקיים אימון קצר שנמשך 45 דקות (הזמן שניתן לאימונים במהלך האליפות), הפסקת צהריים, הכנות אחרונות ומשחק ראשון -


מהלך המשחק, 80:58 לישראל
פתיחה רכה של הנבחרת עזרה לרומניות לעלות ליתרון מוקדם של 5:0. לאחר שלוש דקות של משחק. ישראל העלתה את רמת האינטנסיביות ההגנתית ובהדרגה חזרה למשחק כשהחל מאמצע הרבע הראשון עברה הנבחרת ללחץ על כל המגרש שהוביל להרבה סלים קלים במתפרצות ובתום רבע ראשון ישראל הובילה 18:13.
ברבע השני המגמה של המשחק נמשכה, נבחרת הנערות המשיכה בלחץ משמעותי על הכדור, הרומניות לא הסתדרו איתו וההפרש צמח, לטובתנו. במחצית 39:29 לישראל, עם תחושה שהפער יכול היה להיות גדול יותר.

לפתיחת המחצית השניה הגיעה נבחרת ישראל, בדיוק כמו שמצופה ממנה, נבחרת עיקשת, לוחצת ומפרגנת. הרומניות פתחו בשלשה, אך ישראל הגיבה בריצה של 12-0 ועלתה ליתרון 57:32. המאמן הרומני הזעיק פסק זמן. ישראל עברה לאזורית חכמה וסיימה את הרבע השלישי בתוצאה61:37.
לאחר 3 דקות ברבע הרביעי, הרומניות יצאו לריצת 12:0 משלהן והפער ירד ל74:58. שתי חטיפות מהירות של ישראל סגרו את הסיפור ובסיום: 80:58 לישראל.

קלעו לנבחרת ישראל:
אופיר בנט 17 (2 כ"ח, 3 אס', 3 חט')
דניאל רבר 13 (8 כ"ח, 1 אס', 1 חט')
נועה זליבנסקי (3 כ"ח, 1 אס', 1 חט') ועדן פורת (5 כ"ח ,1 אס', 5 חט') 10 כ"א
טל יעקב 8 (4 כ"ח, 2 אס', 2 חט')
טל לב (4 כ"ח, 2 אס') ומיכל ששון (1 כ"ח, 1 חט') 5 כ"א
אופיר לביא (4 כ"ח, 4 אס', 3 חט') ושיר לוי (4 כ"ח, 2 אס', 2 חט') 3 כ"א
שירה ששון (5 כ"ח), עמית טולמן (1 כ"ח, 4 אס') ו-ולדה אברמוב 2 כ"א




אופיר בנט, קלעית בולטת במשחק (צילום: אלונה חליוא)




מבט להמשך
המשחק הראשון הסתיים בהצלחה, הבנות עשו הרבה דברים טובים, המאמנים המשיכו לאסוף מידע חשוב על הנבחרת שלנו לפני האליפות וכתוצאה מכך יבצעו התאמות.

ביומיים הבאים, מצפים לנבחרת ימים עמוסים, כסוג של הכנה למה שיקרה באליפות.
בראשון בבוקר, הבנות יצפו במשחק הניצחון על רומניה. כל 3 בנות יצפו ברבע אחד וינתחו את המשחק.
המאמנים יעשו סיכום של הניתוח וידברו ותערך שיחה קבוצתית על מה שהבנות ראו והבינו. בשנה שעברה, ניתוח זה, עזר מאוד לבנות נבחרת הקדטיות ללמוד, להתקדם ולהתכונן לשאר המשחקים. כיוון שכל 3 בנות מנתחות רבע אחד, התהליך הוא קצר וממוקד.

לאחר ניתוח המשחק של על ידי השחקניות, הבנות יצאו לאימון בוקר שימשך, שוב, 45 דקות, בו הן בעיקר תקלענה, תגענה בכמה נקודות טקטיות כלקח מהמשחק ובעוד כמה נקודות טקטיות של דברים שהמאמנים ירצו לבדוק במשחק.

עם סיום האימון וההתארגנות, הבנות יאכלו צהריים, ינוחו ולאחר מכן יראו וידאו ערוך בין 15 דקות של המשחק מאמש, בו יחודדו נקודות שאליהם עברו באימון הבוקר.
הבנות יצפו ב-15 דקות, למאמנים ייקח 3 שעות להכנה...

עם סיום הוידאו, הבנות תקבלנה עוד קצת זמן חופשי להתארגנות אחרונה לפני המשחק. המשך היום יהיה דומה... משחק, ארוחת ערב ו... שכפול של אותו יום בהמשך.
האינטנסיביות של המחנה גבוהה, העייפות תגבר, אך זו תהיה הכנה מעולה לקראת מה שיהיה באליפות.


ספסל ימשיך ללוות את נבחרת הנערות עד האליפות, במהלכה ו...עד הנחיתה חזרה בארץ.










כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();