צוקרמן. הנבחרת חייבת לקלוע יותר



הפסד נוסף לנוער
ברק חקלאי ,01/07/2013

הנבחרת של אריק אלפסי סיימה את מסע ההכנה שלה ב-L נוסף למקבילתה הפולנית 61-65. עידן זלמנסון שוב בלט עם 20 נק' והיה היחיד בדאבל פיגרס. "ננסה לתקן ליקויים שראינו פה" אמר המאמן.

נבחרת הנוער סיימה היום (שני) את מסע המשחקים שלה בפולין בהפסד נוסף למקומיים 61-65. סה"כ הצליחה ישראל לנצח משחק אחד ולהפסיד שניים והיא חוזרת ארצה עם הרבה מאוד חומר למחשבה.

"שיחקנו משחקי אימון טובים מאוד נגד נבחרת טובה", הסביר מאמן הנבחרת, אריק אלפסי. "שלושת המשחקים היו צמודים ומשחקים כאלו מוכרעים על הדברים הקטנים כמו ריבאונד הגנה ואחוזי עונשין ובזה נפלנו. נחזור מחר לארץ, נמשיך לעבוד שבועיים לפני האליפות וננסה לתקן ליקויים שראינו פה ונמשיך להעצים את הדברים הטובים שיש בנבחרת הזו. אנחנו חוזרים נבחרת יותר מגובשת וטובה יותר".

מי שכן הוכיח את עצמו בנבחרת הוא כמובן עידן זלמנסון שסיפק היום 20 נק' בהפסד ושמר על רמה גבוהה מאוד בשלושת המפגשים מול הפולנים. איתי שגב הוסיף 9, נאור שרון 7, יוחאי צוקרמן 6, יבגני חולדוב, רומן סורקין וחואקין שוכמן 3 כ"א ויונתן מור 1.

ישראל הוגרלה לבית ג' באליפות שתיפתח ב-18 ביולי במקדוניה, שם תתמודד ככל הנראה עם שבדיה על המקום הראשון בשלב המוקדם. יריבות נוספות של הנבחרת הן סלובקיה, רומניה, שוויץ וסקוטלנד. שלוש המדינות שיסיימו במקומות הראשונים בטורניר יעלו לדרג א'.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();